✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
13 úsekov |
136,3 km |
11,6 % |
2 - 4 |
3 355 mil. € |
5 277 - 21 949 | 2,9 |
3,2 |
|||||||
1 | D1 | 13,5 km | 9,9 % | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | dopravné, TEN-T | |||||
2 | R2 | 6,2 km | 5,5 % | 2 | 105 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | ostatné | |||||
3 | R7 | 9,4 km | 3,8 % | 4 | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | ostatné | |||||
4 | D1 | 3,8 km | 27,0 % | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | ||||||
5 | R1 | 2,7 km | 8,1 % | 4 | 155 mil. € | 16 268 | 4 | 3 | variant TEN-T | |||||
6 | R3 | 6,5 km | 22,4 % | 2 | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | ostatné | |||||
7 | R2 | 8,3 km | 4,8 % | 2 | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | ostatné | |||||
8 | R7 | 23,5 km | 8,5 % | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | ostatné | ||||||
9 | R7 | 14,3 km | 14,1 % | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | ostatné | ||||||
10 | R7 | 8,4 km | 5,0 % | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | ostatné | |||||
11 | R2 | 14,1 km | 7,3 % | 2 | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | ostatné | |||||
12 | R2 | 11,5 km | 22,1 % | 2 | 235 mil. € | 7 793 | 2 | 4 | ostatné | |||||
13 | R3 | 14,0 km | 18,9 % | 2 | 305 mil. € | 3 | 3 | variant TEN-T | ||||||
13 úsekov |
136,3 km |
11,6 % |
2 - 4 |
3 355 mil. € |
5 277 - 21 949 | 2,9 |
3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku