✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
jednostranné / obojstranné
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||
1 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | Tvrdošín | 70 mil. € | 2 | 2 | 8/2022 (+2,2) | ||||||
2 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 2 | 2 | 7/2026 (+2,7) | ||||||
3 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 4 | 3 | 7/2033 (+4,3) | ||||||
4 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | Strelenka, obojstranné | 222 mil. € | 4 | 3 | 7/2033 (+4,3) | |||||
5 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 3 | Problémom na tomto ťahu nie je vysoká intenzita dopravy ani chýbajúca rýchlostná cesta, ale takmer súvislo obostavaná cesta I/64, ktorá vedie v dlhých úsekoch intravilánmi obcí. | 5 | 6/2036 (+2,3) | |||||
6 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | Jasenová | 94 mil. € | 4 | 2 | 8/2034 (+2,1) | |||||
7 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 3 | 2 | 8/2034 (+2,1) | ||||||
7 úsekov |
107,9 km |
2 - 4 |
1 786 mil. € |
3,1 |
2,7 |
8/2022 - 6/2036 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku