✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2,0 mil. € | 2 | 2 | 1/2023 | |||||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 4,5 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 1/2026 | ||||||
3 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 4,8 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | 2/2028 | ||||||
4 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 6,0 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 2/2028 | ||||||
5 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 28,3 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | 6/2027 | ||||||
6 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 2,2 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | 1/2029 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | |||||
7 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 3,4 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | 1/2029 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | |||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 2,1 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
8 úsekov |
130,1 km |
2 - 4 |
1 990 mil. € |
53,4 mil. € |
2 561 - 11 477 | 3,6 |
3,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku