✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
85 úsekov |
1 117,7 km |
2 - 8 |
167 657 m |
19 795 mil. € |
1 065 - 93 344 | 3,1 |
3,2 |
|||||||
1 | R7 | 71,3 km | 2 | 9 563 m | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 71 - 279 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||
2 | R3 | 58,5 km | 2 | 14 945 m | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 214 - 760 | 4 | 4 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať po roku 2040 | ||||
3 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 333 - 812 | 3 | 5 | ||||||
4 | R2 | 49,0 km | 2 | 2 882 m | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 525 - 852 | 4 | 4 | |||||
5 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 469 - 796 | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | |||||
6 | R7 | 32,8 km | 2 | 6 851 m | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 178 - 352 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||
7 | R7 | 29,2 km | 2 | 3 494 m | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 244 - 497 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||
8 | R7 | 23,5 km | 2 | 2 006 m | 227 mil. € | 4 | 4 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | ||||||
9 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 679 - 8 658 | 1 | 2 | ||||||
10 | R2 | 20,7 km | 2 | 3 480 m | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 557 - 946 | 4 | 4 | |||||
11 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 2 765 - 3 271 | 3 | 2 | |||||
12 | D1 | 18,2 km | 4 | 820 m | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 404 - 665 | 2 | 2 | |||||
13 | R2 | 18,0 km | 2 | 16 837 m | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 570 - 674 | 3 | 5 | |||||
14 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 965 m | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 359 - 396 | 5 | 5 | |||||
15 | R2 | 17,5 km | 4 | 2 458 m | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 940 - 1 697 | 2 | 2 | |||||
16 | R2 | 16,0 km | 4 | 1 929 m | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 692 - 940 | 2 | 2 | |||||
17 | D1 | 15,8 km | 4 | 393 m | 139 mil. € | 4 033 - 8 369 | 217 - 330 | 4 | 3 | |||||
18 | D1 | 15,5 km | 4 | 646 m | 136 mil. € | 1 698 - 6 812 | 70 - 361 | 4 | 3 | |||||
19 | D1 | 14,9 km | 4 | 4 388 m | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 926 - 1 852 | 1 | 1 | |||||
20 | R1 | 14,9 km | 4 | 4 532 m | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 575 - 1 052 | 3 | 3 | |||||
21 | R4 | 14,3 km | 4 | 1 401 m | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 603 - 2 996 | 2 | 1 | |||||
22 | R7 | 14,3 km | 2 | 2 006 m | 172 mil. € | 4 | 4 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | ||||||
23 | R2 | 14,1 km | 2 | 1 095 m | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 461 - 521 | 3 | 2 | |||||
24 | R3 | 14,0 km | 2 | 2 701 m | 305 mil. € | 3 | 3 | |||||||
25 | R3 | 14,0 km | 4 | 1 456 m | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 911 - 1 315 | 3 | 3 | |||||
26 | R2 | 14,0 km | 2 | 891 m | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 454 - 531 | 5 | 4 | |||||
27 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 330 m | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 869 - 1 422 | 1 | 1 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | ||||
28 | D1 | 13,5 km | 4 | 2 605 m | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 254 - 2 069 | 1 | 2 | |||||
29 | R2 | 13,5 km | 4 | 1 631 m | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 831 - 943 | 2 | 2 | |||||
30 | D1 | 12,6 km | 4 | 218 m | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 678 - 730 | 3 | 3 | |||||
31 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | |||||||
32 | D1 | 12,1 km | 4 | 537 m | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 659 - 820 | 3 | 3 | |||||
33 | R2 | 11,5 km | 2 | 2 763 m | 235 mil. € | 7 793 | 655 | 2 | 4 | |||||
34 | R1 | 11,5 km | 4 | 1 335 m | 406 mil. € | 7 784 | 537 | 4 | 4 | |||||
35 | R6 | 11,3 km | 2 | 3 575 m | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 146 - 252 | 4 | 3 | |||||
36 | R6 | 11,2 km | 2 | 3 410 m | 182 mil. € | 7 234 | 426 | 4 | 3 | |||||
37 | D3 | 11,2 km | 4 | 3 896 m | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 738 - 1 705 | 1 | 1 | |||||
38 | R3 | 10,9 km | 2 | 1 204 m | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 561 - 714 | 3 | 2 | |||||
39 | D3 | 10,8 km | 4 | 2 060 m | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 875 - 929 | 2 | 4 | |||||
40 | D1 | 10,6 km | 8 | 359 m | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 4 281 | 2 | 1 | ||||
41 | R2 | 10,6 km | 2 | 1 295 m | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 516 - 606 | 4 | 4 | |||||
42 | R3 | 10,3 km | 2 | 395 m | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 421 - 428 | 4 | 2 | V zmysle záverov Štúdie realizovateľnosti sa uvažuje s výstavbou úseku po roku 2040, existujúca - nedávno zmodernizovaná - cesta I/65 by dovtedy mala kapacitne vyhovovať | ||||
43 | R4 | 10,2 km | 4 | 1 638 m | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 496 - 1 758 | 1 | 3 | |||||
44 | R2 | 9,8 km | 2 | 1 074 m | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 473 - 644 | 5 | 5 | |||||
45 | R2 | 9,6 km | 2 | 1 606 m | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 635 - 690 | 2 | 4 | |||||
46 | R1 | 9,5 km | 4 | 2 118 m | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 633 - 797 | 4 | 4 | |||||
47 | R7 | 9,4 km | 4 | 377 m | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 500 - 623 | 4 | 5 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | ||||
48 | R2 | 9,1 km | 4 | 2 765 m | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 751 - 846 | 3 | 4 | |||||
49 | R3 | 8,7 km | 2 | 223 m | 94 mil. € | 7 211 | 601 | 4 | 2 | |||||
50 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 2 277 | 5 | 5 | |||||
51 | R7 | 8,4 km | 4 | 420 m | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 451 - 513 | 4 | 5 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | ||||
52 | R2 | 8,3 km | 2 | 457 m | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 489 - 523 | 2 | 2 | |||||
53 | R3 | 8,3 km | 2 | 2 956 m | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 497 - 699 | 2 | 3 | |||||
54 | R4 | 8,2 km | 2 | 487 m | 94 mil. € | 4 001 | 207 | 3 | 3 | |||||
55 | R1 | 8,1 km | 4 | 1 397 m | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 775 - 1 059 | 2 | 3 | |||||
56 | R4 | 8,0 km | 2 | 2 993 m | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 384 - 424 | 4 | 3 | |||||
57 | R4 | 7,9 km | 2 | 4 710 m | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 177 - 189 | 4 | 3 | |||||
58 | R3 | 7,9 km | 2 | 930 m | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 423 - 703 | 4 | 3 | |||||
59 | R2 | 7,8 km | 2 | 397 m | 73 mil. € | 5 587 | 488 | 5 | 4 | |||||
60 | R4 | 7,5 km | 2 | 1 963 m | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 240 - 264 | 3 | 3 | |||||
61 | D1 | 7,3 km | 4 | 660 m | 321 mil. € | 10 359 | 974 | 3 | 3 | |||||
62 | R4 | 7,0 km | 2 | 1 948 m | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 201 - 240 | 2 | 2 | |||||
63 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | ||||||||
64 | R2 | 6,8 km | 4 | 2 725 m | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 603 - 2 996 | 3 | 3 | |||||
65 | R3 | 6,5 km | 2 | 1 892 m | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 393 - 539 | 2 | 2 | |||||
66 | R4 | 6,5 km | 2 | 2 205 m | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 383 - 425 | 2 | 3 | |||||
67 | R2 | 6,2 km | 2 | 411 m | 105 mil. € | 5 304 | 462 | 2 | 2 | |||||
68 | R2 | 6,1 km | 4 | 1 640 m | 143 mil. € | 12 157 | 1 004 | 3 | 4 | |||||
69 | R4 | 6,0 km | 2 | 1 216 m | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 205 - 412 | 4 | 3 | |||||
70 | R3 | 5,0 km | 2 | 809 m | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 332 - 531 | 3 | 2 | |||||
71 | R3 | 4,9 km | 2 | 1 544 m | 77 mil. € | 2 | 2 | |||||||
72 | R1 | 4,6 km | 4 | 2 982 m | 100 mil. € | 11 611 | 623 | 4 | 3 | |||||
73 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||||
74 | R3 | 4,4 km | 2 | 1 703 m | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 639 - 801 | 2 | 2 | |||||
75 | R4 | 4,3 km | 4 | 1 221 m | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 917 - 967 | 1 | 3 | |||||
76 | R4 | 4,0 km | 4 | 2 045 m | 105 mil. € | 14 625 | 888 | 2 | 2 | |||||
77 | D3 | 4,0 km | 4 | 624 m | 179 mil. € | 15 053 | 1 018 | 1 | 2 | |||||
78 | D1 | 3,8 km | 2 | 1 030 m | 57 mil. € | 10 312 | 531 | 3 | 5 | |||||
79 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | |||||||
80 | D1 | 3,5 km | 8 | 1 352 m | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 4 281 | 1 | 1 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | |||
81 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 476 - 755 | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | |||||
82 | R1 | 2,7 km | 4 | 351 m | 155 mil. € | 16 268 | 893 | 4 | 3 | |||||
83 | R2 | 2,7 km | 4 | 206 m | 59 mil. € | 12 862 | 894 | 3 | 4 | |||||
84 | R5 | 1,7 km | 2 | 1 072 m | 54 mil. € | 7 972 | 499 | 3 | 4 | NDS stiahla žiadosť o územné rozhodnutie, od roku 2018 je príprava pozastavená. Prípadná budúca príprava pôjde znova takmer od začiatku (je nutné hľadať menej nákladné riešenie) | ||||
85 | D1 | 1,1 km | 2 | 158 m | 12 mil. € | 2 | 1 | |||||||
85 úsekov |
1 117,7 km |
2 - 8 |
167 657 m |
19 795 mil. € |
1 065 - 93 344 | 3,1 |
3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku