✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
85 úsekov |
1 117,7 km |
19 795 mil. € |
18 218 mil. € |
1 065 - 93 344 | 3,1 |
3,2 |
|||||||||||
1 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 173 mil. € | 146 mil. € | 12 387 - 17 316 | 10 837 - 15 165 | 2 | 3 | |||||||
2 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | Branisko 4932 m | 321 mil. € | 300 mil. € | 10 359 | 7 618 | 3 | 3 | ||||||
3 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | Dargov 4008 m (pôvodne 1050 m) | 418 mil. € | 394 mil. € | 9 503 - 9 802 | 7 955 - 8 161 | 3 | 3 | ||||||
4 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 321 mil. € | 270 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 36 147 - 46 904 | 3 | 2 | ||||||
5 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 149 mil. € | 127 mil. € | 62 652 | . . . | 52 267 | 1 | 1 | ||||||
6 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 234 mil. € | 192 mil. € | 62 652 | . . . | 52 267 | 2 | 1 | ||||||
7 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 133 mil. € | 121 mil. € | 5 | 5 | |||||||||
8 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | Karpaty 10 990 m | 772 mil. € | 738 mil. € | 3 | 4 | ||||||||
9 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 105 mil. € | 97 mil. € | 5 304 | 3 888 | 2 | 2 | |||||||
10 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 192 mil. € | 174 mil. € | 6 207 - 8 525 | 4 801 - 7 020 | 2 | 2 | |||||||
11 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 77 mil. € | 67 mil. € | 2 | 2 | |||||||||
12 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 112 mil. € | 86 mil. € | 8 634 - 11 116 | 6 810 - 9 018 | 2 | 4 | |||||||
13 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 227 mil. € | 210 mil. € | 4 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||||
14 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 94 mil. € | 75 mil. € | 7 211 | 5 691 | 4 | 2 | |||||||
15 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 116 mil. € | 94 mil. € | 6 651 - 9 113 | 5 518 - 7 917 | 2 | 3 | |||||||
16 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 93 mil. € | 80 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 199 - 8 404 | 5 | 5 | |||||||
17 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 191 mil. € | 153 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 790 - 7 326 | 4 | 5 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
18 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | Sklené 3 450 m | 305 mil. € | 277 mil. € | 3 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||||
19 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | Čerbrať - z pôv. 2026 m sa predĺži na cca 3600 m | 341 mil. € | 288 mil. € | 12 491 - 24 900 | 9 606 - 20 276 | 1 | 1 | |||||||
20 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 100 mil. € | 1 | 2 | |||||||||||
21 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 73 mil. € | 65 mil. € | 5 587 | 4 388 | 5 | 4 | |||||||
22 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 470 mil. € | 32 336 - 93 344 | . . . | 17 299 - 80 582 | 1 | 2 | ||||||||
23 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | Korytnica 930 m | 406 mil. € | 384 mil. € | 7 784 | 6 307 | 4 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
24 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 202 mil. € | 138 mil. € | 10 088 - 50 895 | 8 106 - 43 990 | 2 | 1 | |||||||
25 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 171 mil. € | 129 mil. € | 11 764 - 50 895 | 10 257 - 43 990 | 3 | 3 | |||||||
26 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 267 mil. € | 255 mil. € | 8 780 - 11 203 | 6 367 - 8 795 | 3 | 4 | ||||||||
27 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 143 mil. € | 108 mil. € | 12 157 | 9 342 | 3 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
28 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 70 mil. € | 58 mil. € | 6 706 - 9 733 | 5 138 - 7 932 | 2 | 2 | |||||||
29 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 133 mil. € | 118 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 928 - 6 192 | 4 | 3 | |||||||
30 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 309 mil. € | 278 mil. € | 14 176 - 14 186 | 10 038 - 10 657 | 2 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
31 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 94 mil. € | 86 mil. € | 4 001 | 2 304 | 3 | 3 | |||||||
32 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | Višňové 7445 m | 555 mil. € | 535 mil. € | 22 691 - 32 334 | 17 773 - 28 598 | 1 | 2 | |||||||
33 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 105 mil. € | 87 mil. € | 14 625 | 12 086 | 2 | 2 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
34 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | Biely Potok 1400 m | 339 mil. € | 317 mil. € | 9 704 - 13 715 | 8 096 - 11 348 | 4 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
35 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 211 mil. € | 192 mil. € | 6 969 - 10 726 | 5 149 - 8 286 | 4 | 4 | |||||||
36 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 90 mil. € | 82 mil. € | 32 968 | . . . | 23 181 | 5 | 5 | ||||||
37 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 191 mil. € | 160 mil. € | 14 233 - 18 874 | 11 208 - 15 489 | 3 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
38 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 182 mil. € | 161 mil. € | 7 234 | 6 176 | 4 | 3 | |||||||
39 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 139 mil. € | 127 mil. € | 4 033 - 8 369 | 3 355 - 7 399 | 4 | 3 | |||||||
40 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 161 mil. € | 130 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 789 - 7 807 | 4 | 5 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
41 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | Mníchova Lehota 180 m | 277 mil. € | 234 mil. € | 9 654 - 12 079 | 7 385 - 9 316 | 2 | 2 | ||||||
42 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 224 mil. € | 189 mil. € | 10 140 - 11 010 | 8 325 - 9 049 | 3 | 5 | |||||||
43 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 631 mil. € | 546 mil. € | 5 713 - 13 545 | 4 600 - 11 235 | 5 | 5 | |||||||
44 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 71 mil. € | 54 mil. € | 5 441 - 8 427 | 3 831 - 6 436 | 4 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
45 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 142 mil. € | 133 mil. € | 9 007 - 9 998 | 6 702 - 7 582 | 2 | 2 | ||||||||
46 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 1 020 mil. € | 943 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 190 - 9 726 | 3 | 5 | |||||||
47 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | Biela Skala 630 m | 199 mil. € | 183 mil. € | 5 550 - 9 787 | 4 271 - 7 857 | 2 | 3 | ||||||
48 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | zatiaľ bez názvu | 662 mil. € | 579 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 494 - 12 657 | 4 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
49 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 230 mil. € | 182 mil. € | 2 156 - 6 890 | 1 549 - 5 820 | 5 | 5 | |||||||
50 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 129 mil. € | 115 mil. € | 5 586 - 10 745 | 4 234 - 8 517 | 3 | 2 | |||||||
51 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | Horelica 590 m | 179 mil. € | 163 mil. € | 15 053 | 10 223 | 1 | 2 | ||||||
52 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 125 mil. € | 114 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 898 - 6 394 | 4 | 4 | |||||||
53 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 162 mil. € | 148 mil. € | 10 444 - 14 783 | 8 909 - 13 062 | 3 | 3 | |||||||
54 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | Chotômka 593 m | 235 mil. € | 204 mil. € | 7 793 | 5 879 | 2 | 4 | ||||||
55 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | Bikoš 1153 m | 179 mil. € | 155 mil. € | 15 837 - 18 098 | 13 956 - 15 885 | 1 | 3 | |||||||
56 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | Okruhliak 1917 m | 299 mil. € | 263 mil. € | 22 341 - 30 731 | 18 441 - 26 706 | 1 | 3 | ||||||
57 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 57 mil. € | 52 mil. € | 10 312 | 9 024 | 3 | 5 | |||||||
58 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 12 mil. € | 10 mil. € | 2 | 1 | |||||||||
59 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 124 mil. € | 110 mil. € | 3 769 - 3 897 | 2 053 - 2 240 | 3 | 3 | |||||||
60 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 92 mil. € | 71 mil. € | 5 098 - 5 557 | 3 522 - 3 872 | 4 | 2 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
61 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 122 mil. € | 103 mil. € | 3 407 - 3 769 | 1 908 - 2 240 | 2 | 2 | |||||||
62 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | Soroška 4282 m | 272 mil. € | 243 mil. € | 5 792 - 7 064 | 4 549 - 5 778 | 3 | 2 | ||||||
63 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 155 mil. € | 139 mil. € | 16 268 | 13 507 | 4 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
64 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 100 mil. € | 90 mil. € | 11 611 | 9 922 | 4 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
65 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 60 mil. € | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 1 119 | 5 | 5 | |||||||
66 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | Diel 1800 m | 785 mil. € | 748 mil. € | 8 140 - 13 204 | 6 735 - 10 692 | 3 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
67 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 136 mil. € | 125 mil. € | 1 698 - 6 812 | 1 386 - 5 932 | 4 | 3 | |||||||
68 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 107 mil. € | 98 mil. € | 31 554 | 5 | 5 | ||||||||
69 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 101 mil. € | 87 mil. € | 3 782 - 6 302 | 2 085 - 4 153 | 4 | 3 | |||||||
70 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 54 mil. € | 49 mil. € | 7 972 | 4 717 | 3 | 4 | |||||||
71 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | Plešivec 1385 m | 176 mil. € | 151 mil. € | 5 189 - 6 389 | 4 018 - 5 243 | 5 | 5 | ||||||
72 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 59 mil. € | 47 mil. € | 12 862 | 10 033 | 3 | 4 | |||||||
73 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | Korbeľka 5868 m | 1 235 mil. € | 1 158 mil. € | 13 676 - 21 949 | 10 919 - 17 082 | 1 | 1 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
74 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 70 mil. € | 62 mil. € | 10 334 - 11 542 | 8 388 - 9 538 | 2 | 2 | ||||||||
75 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 367 mil. € | 302 mil. € | 2 228 - 6 331 | 1 900 - 5 650 | 5 | 5 | |||||||
76 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 117 mil. € | 101 mil. € | 5 809 - 8 826 | 4 474 - 7 101 | 5 | 4 | |||||||
77 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 169 mil. € | 156 mil. € | 5 277 - 6 250 | 3 752 - 4 784 | 2 | 2 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
78 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 172 mil. € | 163 mil. € | 4 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||||
79 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 611 mil. € | 541 mil. € | 3 247 - 11 434 | 2 252 - 9 218 | 4 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
80 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 287 mil. € | 256 mil. € | 12 819 - 29 988 | 9 978 - 25 282 | 2 | 2 | |||||||
81 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 553 mil. € | 485 mil. € | 1 065 - 4 239 | 800 - 3 740 | 5 | 5 | |||||||
82 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 63 mil. € | 56 mil. € | 9 492 - 10 279 | 8 049 - 8 636 | 3 | 2 | |||||||
83 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 129 mil. € | 113 mil. € | 2 552 - 2 737 | 1 041 - 1 549 | 4 | 3 | |||||||
84 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 222 mil. € | 199 mil. € | 2 561 - 5 054 | 1 988 - 4 251 | 4 | 3 | |||||||
85 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 410 mil. € | 370 mil. € | 13 886 - 21 743 | 9 492 - 16 617 | 1 | 1 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
85 úsekov |
1 117,7 km |
19 795 mil. € |
18 218 mil. € |
1 065 - 93 344 | 3,1 |
3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku