✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||||
85 úsekov |
1 117,7 km |
2 - 8 |
126 732 m |
19 795 mil. € |
1 065 - 93 344 | 3,1 |
3,2 |
3. - 98. | |||||||||||
1 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 12 326 m | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | 1/2020 | 0 % | žiadna | 11. | |||||
2 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 8 433 m | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | 0 % | žiadna | 70. | ||||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 5 737 m | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | 0 % | žiadna | 42. | ||||||
4 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 4 546 m | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | 10/2016 | 0 % | žiadna | 95. | |||||
5 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 4 086 m | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | 10/2010 | 0 % | žiadna | 11. | |||||
6 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 3 988 m | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 10/1997 | |||||||||
7 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 3 310 m | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 7/2020 | 0 % | žiadna | 14. | |||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 3 158 m | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 1/2015 | 0 % | žiadna | 49. | |||||
9 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 2 970 m | 182 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | 7/2020 | 0 % | žiadna | 17. | |||||
10 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 2 907 m | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | 12/2017 | 0 % | žiadna | 91. | |||||
11 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 2 773 m | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 8/1998 | 91 % | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA. | 3. | |||||
12 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 2 764 m | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 5/2007 | 0 % | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | 36. | |||||
13 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 2 641 m | 305 mil. € | 3 | 3 | 12/2027 | 0 % | žiadna | 11. | ||||||
14 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 2 594 m | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 1/2008 | 0 % | žiadna | 71. | |||||
15 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 2 587 m | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | 2/2006 | 0 % | žiadna | ||||||
16 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 2 553 m | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 2/2006 | 100 % | ||||||||
17 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 2 549 m | 235 mil. € | 7 793 | 2 | 4 | 2/2006 | 0 % | žiadna | 68. | |||||
18 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 2 365 m | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 3/1997 | |||||||||
19 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 2 230 m | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 3/2009 | 0 % | žiadna | ||||||
20 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 2 104 m | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | 12/2017 | 0 % | žiadna | 28. | |||||
21 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 2 006 m | 227 mil. € | 4 | 4 | 11/2012 | 0 % | Územné konanie začaté od 7/2021. | 46. | ||||||
22 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 2 006 m | 172 mil. € | 4 | 4 | 11/2012 | 0 % | žiadna | 46. | ||||||
23 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 1 826 m | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 12/2017 | 0 % | žiadna | 45. | |||||
24 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 1 752 m | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | 10/2010 | 0 % | žiadna | 11. | |||||
25 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 739 m | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 9/2016 | 0 % | žiadna | 79. | |||||
26 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 1 721 m | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 12/2017 | 0 % | žiadna | 32. | |||||
27 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 1 631 m | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 2/2006 | 100 % | ||||||||
28 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 1 568 m | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 5/2007 | 100 % | ||||||||
29 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 1 556 m | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 10/2014 | 99 % | Preberacie konanie po kompletnom dodaní dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby. | ||||||
30 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 1 544 m | 77 mil. € | 2 | 2 | 5/2007 | 0 % | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | 35. | ||||||
31 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 1 468 m | 105 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | 12/2017 | 0 % | žiadna | 5. | |||||
32 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 1 463 m | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 3/2021 | 0 % | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | 96. | |||||
33 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 1 462 m | 143 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | 10/2005 | 0 % | Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených. | 97. | |||||
34 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 1 433 m | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 10/2005 | 0 % | Prebieha nový proces EIA na zmenené technické riešenie, zároveň sa spracúva dokumentácia na územné rozhodnutie. | 48. | |||||
35 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 1 432 m | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 2/2006 | 98 % | Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby. | ||||||
36 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 330 m | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 11/2002 | 70 %, pozastavené pre zmenu trasy | Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde. | 7. | |||||
37 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 1 256 m | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | 11/2000 | 64 % | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | 8. | |||||
38 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 1 225 m | 100 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | 10/2010 | 0 % | žiadna | 11. | |||||
39 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 1 157 m | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 2/2006 | 0 % | žiadna | 90. | |||||
40 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 1 074 m | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 4/2010 | 0 % | žiadna | 89. | |||||
41 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 1 041 m | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 10/2005 | 0 % | žiadna | 92. | |||||
42 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 1 040 m | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | 8/2024 | 0 % | žiadna | 63. | |||||
43 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 1 036 m | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 10/2014 | 100 % | Vyhodnocovanie ponúk v súťaži o zhotoviteľa stavby. | ||||||
44 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 1 035 m | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 4/2010 | 63 % | žiadna | 56. | |||||
45 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 1 030 m | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | 3/1997 | 30 %, pozastavené | žiadna | ||||||
46 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 1 024 m | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | 8/2021 | 0 % | žiadna | 11. | |||||
47 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 1 017 m | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 12/2017 | 0 % | žiadna | 80. | |||||
48 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 944 m | 54 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | 6/2010 | 0 % | žiadna | 41. | |||||
49 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 907 m | 406 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | 10/2010 | 0 % | žiadna | 11. | |||||
50 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 884 m | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 2/2006 | 100 % | ||||||||
51 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 820 m | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 1/2021 | 0 % | žiadna | 11. | |||||
52 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 768 m | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 1/2017 | 0 % | žiadna | 69. | |||||
53 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 660 m | 321 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | 1/2014 | 0 % | žiadna | ||||||
54 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 652 m | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | 9/2022 | 0 % | žiadna | 16. | |||||
55 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 624 m | 179 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | 11/2000 | 70 % | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie. | 4. | |||||
56 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 554 m | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | 1/2017 | 0 % | žiadna | 87. | |||||
57 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 490 m | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 5/2010 | 99 % | Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav | |||||
58 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 453 m | 94 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | 5/2002 | 0 % | žiadna | 77. | |||||
59 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 420 m | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 8/2019 | 0 % | Územné konanie začaté od 9/2021. | 38. | |||||
60 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 412 m | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | 4/1998 | 0 % | žiadna | 12. | |||||
61 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 401 m | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 10/2005 | 70 % | žiadna | 86. | |||||
62 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 397 m | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 4/2010 | 0 % | žiadna | 98. | |||||
63 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 383 m | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | 3/1999 | 0 % | žiadna | 13. | |||||
64 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 379 m | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 10/2010 | 7 % | Posudzujú sa výsledky porovnávacej štúdie variantov realizácie. | 61. | |||||
65 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 362 m | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 1/2013 | 0 % | žiadna | 76. | |||||
66 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 343 m | 136 mil. € | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | 3/1999 | 0 % | žiadna | 67. | |||||
67 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 343 m | 105 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | 10/2005 | 73 % | žiadna | 74. | |||||
68 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | 221 m | 155 mil. € | 16 268 | 4 | 3 | 10/2010 | 0 % | žiadna | 11. | |||||
69 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 180 m | 139 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | 3/1999 | 0 % | žiadna | 13. | |||||
70 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 178 m | 94 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | 8/2024 | 0 % | žiadna | 82. | |||||
71 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 165 m | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | 3/1998 | 0 % | žiadna | 15. | |||||
72 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 145 m | 59 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | 10/2005 | 0 % | Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie. | 48. | |||||
73 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 95 m | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | 8/2011 | 0 % | žiadna | 11. | |||||
74 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 32 m | 12 mil. € | 2 | 1 | 6/2005 | 0 % | žiadna | |||||||
75 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 28 m | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 5/2010 | 1 %, pozastavené | žiadna | |||||
76 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 5/2010 | 0 % | žiadna | 10. | |||||
77 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 10/2014 | 0 % | žiadna | ||||||||
78 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | 3/2022 | 0 % | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | ||||||||
79 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 11/2000 | ||||||||||||
80 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 11/2000 | ||||||||||
81 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 7/2020 | 0 % | žiadna | ||||||
82 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | 0 % | žiadna | ||||||||
83 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | 11/2024 | 0 % | žiadna | 57. | ||||||
84 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | 3/2010 | 0 % | žiadna | |||||||
85 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | 7/2019 | 0 % | žiadna | ||||||||
85 úsekov |
1 117,7 km |
2 - 8 |
126 732 m |
19 795 mil. € |
1 065 - 93 344 | 3,1 |
3,2 |
3. - 98. |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku