✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
2021 vs 2017)
| |||||||||
26 úsekov |
2 - 6 |
5 742 mil. € |
96,0 min. |
2 552 - 54 519 | 3,8 |
3,5 |
3.3041095890411 - 10.1698630136986 |
|||||||||
1 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | 3,3 | |||||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 4 | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | 6,9 | |||||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 2 | 73 mil. € | 5,5 min. | 5 587 | 5 | 4 | 4,1 | ||||||
4 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 5,6 | ||||||
5 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 5,9 | |||||||
6 | 41. | 9/2028 | R2 | 2 | 235 mil. € | 8,1 min. | 7 793 | 2 | 4 | 5,4 | ||||||
7 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 2 | 129 mil. € | 6,2 min. | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | 4,8 | ||||||
8 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 2 | 176 mil. € | 12,4 min. | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 4,9 | ||||||
9 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | 4,5 | |||||||
10 | 46. | 3/2029 | D1 | 4 | 321 mil. € | 5,2 min. | 10 359 | 3 | 3 | 5,8 | ||||||
11 | 47. | 7/2029 | R2 | 2 | 117 mil. € | 9,9 min. | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 5,4 | ||||||
12 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 2 | 93 mil. € | 6,9 min. | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 5,6 | ||||||
13 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 2 | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 4,1 | |||||||
14 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 2 | 133 mil. € | 6,4 min. | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | 6,1 | ||||||
15 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 2 | 124 mil. € | 5,3 min. | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 6,1 | ||||||
16 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 2 | 101 mil. € | 4,2 min. | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 6,1 | ||||||
17 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 2 | 182 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | 4,3 | |||||||
18 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 2 | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 4,3 | |||||||
19 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 4 | 406 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | 10,2 | |||||||
20 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 4 | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | 10,2 | |||||||
21 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 4 | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | 7,0 | |||||||
22 | 59. | 7/2031 | R2 | 4 | 287 mil. € | 11,3 min. | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 10,0 | ||||||
23 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 2 | 94 mil. € | 6,5 min. | 7 211 | 4 | 2 | 5,1 | ||||||
24 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 2 | 129 mil. € | 8,2 min. | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | 7,4 | ||||||
25 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 5,6 | ||||||
26 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | 6,0 | ||||||||
26 úsekov |
2 - 6 |
5 742 mil. € |
96,0 min. |
2 552 - 54 519 | 3,8 |
3,5 |
3.3041095890411 - 10.1698630136986 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku