✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||||
1 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | R8 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | 6/2036 (+2,3) | ostatné | ||||||
2 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 1,3 % | 4 | D1 východ | 418 mil. € | 5,5 min. | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | 8/2036 (+7,9) | TEN-T | ||||
3 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 2,3 % | 4 | D1 východ | 192 mil. € | 8,3 min. | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | 8/2036 (+7,9) | TEN-T | ||||
4 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 1,1 % | 4 | D1 východ | 139 mil. € | 8,9 min. | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | 8/2036 (+7,7) | TEN-T | ||||
5 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 3,2 % | 4 | D1 východ | 162 mil. € | 1,9 min. | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | 8/2036 (+7,7) | TEN-T | ||||
6 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 2,2 % | 4 | D1 východ | 136 mil. € | 7,6 min. | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | 8/2036 (+7,7) | ostatné | ||||
7 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 18,9 % | 2 | R3 stred (Turiec) | 305 mil. € | 3 | 3 | 8/2037 (+5,9) | variant TEN-T | ||||||
8 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 5,3 % | 2 | R2 západ | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | 8/2037 (+5,9) | variant TEN-T | |||||
8 úsekov |
192,0 km |
4,9 % |
2 - 4 |
3 034 mil. € |
32,2 min. |
1 698 - 14 783 | 3,3 |
3,3 |
6/2036 - 8/2037 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku