✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
||||||||||
33 úsekov |
523,4 km |
2 - 6 |
66 705 m |
8 286 mil. € |
1 065 - 54 519 | 4,0 |
3,7 |
2/2031 - po 2040 | |||||||||
1 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | 6/2033 (+3,3) | |||||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 4 086 m | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 830 - 1 460 | 3 | 3 | 2/2031 (+6,9) | |||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 397 m | 73 mil. € | 5 587 | 711 | 5 | 4 | 2/2031 (+4,1) | |||||
4 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 862 - 4 344 | 3 | 2 | 9/2032 (+5,6) | |||||
5 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 1 157 m | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 1 189 - 1 517 | 2 | 4 | 3/2031 (+5,9) | |||||
6 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 2 549 m | 235 mil. € | 7 793 | 1 259 | 2 | 4 | 9/2031 (+5,4) | |||||
7 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 4 546 m | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 826 - 1 507 | 4 | 3 | 11/2031 (+4,8) | |||||
8 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 739 m | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 787 - 807 | 5 | 5 | 2/2032 (+4,9) | |||||
9 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | 2/2033 (+4,5) | |||||||
10 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 660 m | 321 mil. € | 10 359 | 1 767 | 3 | 3 | 9/2033 (+5,8) | |||||
11 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 768 m | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 881 - 1 194 | 5 | 4 | 7/2032 (+5,3) | |||||
12 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 1 074 m | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 780 - 984 | 5 | 5 | 9/2032 (+5,6) | |||||
13 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 820 m | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 1 024 - 1 288 | 4 | 3 | 9/2032 (+4,1) | |||||
14 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 2 907 m | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 349 - 902 | 4 | 3 | 5/2033 (+6,1) | |||||
15 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 1 826 m | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 1 289 - 1 580 | 3 | 3 | 5/2033 (+6,1) | |||||
16 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 1 017 m | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 1 492 - 1 737 | 4 | 3 | 5/2033 (+6,1) | |||||
17 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 2 970 m | 182 mil. € | 7 234 | 632 | 4 | 3 | 7/2033 (+4,3) | |||||
18 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 3 310 m | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 427 - 551 | 4 | 3 | 7/2033 (+4,3) | |||||
19 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 907 m | 406 mil. € | 7 784 | 940 | 4 | 4 | 5/2033 (+10,2) | |||||
20 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 1 752 m | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 975 - 1 570 | 4 | 4 | 5/2033 (+10,2) | |||||
21 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 1 024 m | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 2 114 - 2 070 | 3 | 3 | 6/2034 (+7,0) | |||||
22 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 2 230 m | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 1 901 - 3 009 | 2 | 2 | 7/2034 (+10,0) | |||||
23 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 178 m | 94 mil. € | 7 211 | 919 | 4 | 2 | 8/2034 (+2,1) | |||||
24 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 1 040 m | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 791 - 1 514 | 3 | 2 | 8/2034 (+2,1) | |||||
25 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 7 510 | 5 | 5 | 10/2035 (+5,6) | |||||
26 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | 10/2035 (+5,9) | ||||||||
27 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 644 - 1 514 | 5 | 5 | po 2040 | ||||||
28 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 3 158 m | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 363 - 573 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | |||||
29 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 95 m | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 1 155 - 1 257 | 4 | 2 | po 2040 (0,0) | |||||
30 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 538 - 614 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||||
31 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 5 737 m | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 150 - 416 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | |||||
32 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 12 326 m | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 616 - 1 456 | 4 | 4 | po 2040 (+13,9) | |||||
33 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 8 433 m | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 144 - 733 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | |||||
33 úsekov |
523,4 km |
2 - 6 |
66 705 m |
8 286 mil. € |
1 065 - 54 519 | 4,0 |
3,7 |
2/2031 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku