✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 2 | 1 544 m | 77 mil. € | 2,8 min. | 2 | 2 | |||||||
2 | 12. | 7/2024 | R3 | 2 | 1 892 m | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | |||||||
3 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 2 | 2 956 m | 199 mil. € | 5,9 min. | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | ||||||
4 | 24. | 12/2025 | R2 | 4 | 1 640 m | 143 mil. € | 1,4 min. | 12 157 | 3 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
5 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 4 | 206 m | 59 mil. € | 1,1 min. | 12 862 | 3 | 4 | ||||||
5 úsekov |
2 - 4 |
8 237 m |
548 mil. € |
11,1 min. |
5 550 - 12 862 | 2,4 |
3,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku