✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 24. | 12/2025 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 4,5 min. | 12 157 | 3 | 4 | 12/2025 | |||||
2 | 20. - 23. | 10/2025 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 2,3 min. | 12 862 | 3 | 4 | 10/2025 | |||||
3 | 7/2016 | 17,4 km | 4 | 17,0 min. | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2016 | 7/2020 (0,0) | ||||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 11,0 min. | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 10/2025 | |||||
5 | 20. - 23. | 10/2025 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 5,5 min. | 2 | 2 | 10/2025 | ||||||
6 | 12. | 7/2024 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 7/2024 | ||||||
7 | 6/2014 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 17,5 min. | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 6/2014 | |||||
8 | 7/2016 | 8,4 km | 4 | 10,0 min. | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2016 | 7/2020 (0,0) | ||||||
67,8 km |
2 - 4 |
1 103 mil. € |
67,8 min. |
5 550 - 32 334 | 2,0 |
2,6 |
6/2014 - 12/2025 |
7/2020 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku