✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 45,0 % | 4 | 269 mil. € | 23,2 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 4 | 2 | 12/2017 | ||||
2 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||||
3 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | ||||||||
4 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | |||||||
5 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 27,9 % | 4 | 267 mil. € | 0,0 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | ||||||
6 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 22,4 % | 2 | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | ||||||
7 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 8,5 % | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | |||||||
8 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 5,0 % | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | ||||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2,5 % | 2 | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | Na tomto úseku je dostatočne široká, prehľadná a bezpečná cesta I. triedy, ktorá vedie takmer výlučne mimo obcí - s výnimkou Čečejoviec. Na vyriešenie obchvatu jednej obce netreba budovať 18 kilometrov rýchlostnej cesty. | 5 | |||||
103,3 km |
12,6 % |
2 - 6 |
1 218 mil. € |
23,2 mil. € |
6 403 - 93 344 | 2,6 |
3,0 |
12/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku