✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
stavebné práce
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
60 úsekov |
729,1 km |
2 - 8 |
637,1 mil. € |
1 065 - 93 344 | 3,0 |
3,1 |
|||||||
1 | R1 | 8,1 km | 4 | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | |||||||
2 | D1 | 19,9 km | 6 | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | ||||||
3 | D1 | 3,5 km | 8 | 62 652 | . . . | 1 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
4 | D1 | 10,6 km | 8 | 62 652 | . . . | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
5 | D4 | 3,6 km | 4 | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||||
6 | D4 | 12,4 km | 4 | 3 | 4 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||||
7 | R2 | 6,2 km | 2 | 5 304 | 2 | 2 | |||||||
8 | R3 | 4,9 km | 2 | 2 | 2 | ||||||||
9 | R7 | 23,5 km | 2 | 4 | 4 | ||||||||
10 | R4 | 6,5 km | 2 | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | |||||||
11 | R2 | 9,8 km | 2 | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | |||||||
12 | R7 | 9,4 km | 4 | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | |||||||
13 | D1 | 14,9 km | 4 | 227,3 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | ||||||
14 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||
15 | R2 | 7,8 km | 2 | 5 587 | 5 | 4 | |||||||
16 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | ||||||
17 | R4 | 14,3 km | 4 | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
18 | R2 | 6,8 km | 4 | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
19 | R2 | 9,1 km | 4 | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | |||||||
20 | R2 | 6,1 km | 4 | 12 157 | 3 | 4 | |||||||
21 | R3 | 6,5 km | 2 | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | |||||||
22 | R4 | 8,0 km | 2 | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | |||||||
23 | R4 | 8,2 km | 2 | 4 001 | 3 | 3 | |||||||
24 | D1 | 13,5 km | 4 | 409,8 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||||
25 | R4 | 4,0 km | 4 | 14 625 | 2 | 2 | |||||||
26 | R2 | 20,7 km | 2 | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | |||||||
27 | R7 | 8,4 km | 4 | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | |||||||
28 | R2 | 16,0 km | 4 | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | |||||||
29 | R2 | 18,0 km | 2 | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | |||||||
30 | R3 | 7,9 km | 2 | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
31 | R2 | 13,5 km | 4 | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | |||||||
32 | R3 | 8,3 km | 2 | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | |||||||
33 | R7 | 29,2 km | 2 | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | |||||||
34 | R2 | 10,6 km | 2 | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | |||||||
35 | R2 | 11,5 km | 2 | 7 793 | 2 | 4 | |||||||
36 | R4 | 4,3 km | 4 | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | |||||||
37 | R4 | 10,2 km | 4 | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
38 | D1 | 3,8 km | 2 | 10 312 | 3 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||||
39 | D1 | 1,1 km | 2 | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | |||||||
40 | R4 | 7,5 km | 2 | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | |||||||
41 | R3 | 10,3 km | 2 | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
42 | R4 | 7,0 km | 2 | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | |||||||
43 | R2 | 14,1 km | 2 | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | |||||||
44 | R1 | 2,7 km | 4 | 16 268 | 4 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
45 | R1 | 4,6 km | 4 | 11 611 | 4 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
46 | D3 | 3,1 km | 4 | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||||
47 | R1 | 14,9 km | 4 | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
48 | R4 | 6,0 km | 2 | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | |||||||
49 | R2 | 18,0 km | 2 | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | |||||||
50 | R2 | 2,7 km | 4 | 12 862 | 3 | 4 | |||||||
51 | D1 | 13,5 km | 4 | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | |||||||
52 | R3 | 4,4 km | 2 | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | |||||||
53 | R7 | 32,8 km | 2 | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | |||||||
54 | R2 | 14,0 km | 2 | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||||||
55 | R2 | 8,3 km | 2 | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | |||||||
56 | R7 | 14,3 km | 2 | 4 | 4 | ||||||||
57 | R3 | 58,5 km | 2 | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
58 | R7 | 71,3 km | 2 | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | |||||||
59 | R3 | 5,0 km | 2 | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | |||||||
60 | R4 | 7,9 km | 2 | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | |||||||
60 úsekov |
729,1 km |
2 - 8 |
637,1 mil. € |
1 065 - 93 344 | 3,0 |
3,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku