✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
jednostranné / obojstranné
|
odhad NDS
|
podľa údajov NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||
729,1 km |
2 - 8 |
12 699 mil. € |
1 065 - 93 344 | 3,0 |
||||||||||
1 | 12/2013 | 14,9 km | 4 | Ivachnová | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | |||||||
2 | 6/2014 | 13,5 km | 4 | Turie | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | |||||||
3 | 7/2016 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | ||||||||||
4 | 7/2016 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | ||||||||
5 | 7/2019 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | ||||||||
6 | 8/2019 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | ||||||||
7 | 3/2020 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | ||||||||
8 | 3/2021 | 4,4 km | 2 | Tvrdošín | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | |||||||
9 | 1. | 10/2021 | 14,3 km | 4 | Valaliky | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | ||||||
10 | 3. | 3/2022 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | ||||||
11 | 4. | 9/2022 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | |||||||
12 | 5. | 4/2023 | 8,1 km | 4 | Slovenská Ľupča | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | ||||||
13 | 6. | 7/2023 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | |||||||
14 | 7. | 2/2024 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | |||||||
15 | 8. - 9. | 3/2024 | 6,2 km | 2 | Bátka | 105 mil. € | 5 304 | 2 | ||||||
16 | 8. - 9. | 3/2024 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | |||||||
17 | 10. | 4/2024 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 3 | |||||||
18 | 11. | 6/2024 | 2,7 km | 4 | 155 mil. € | 16 268 | 4 | |||||||
19 | 12. | 7/2024 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | |||||||
20 | 13. | 8/2024 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | |||||||
21 | 14. - 15. | 10/2024 | 23,5 km | 2 | Dolný Štál | 227 mil. € | 4 | |||||||
22 | 14. - 15. | 10/2024 | 14,3 km | 2 | Zemné | 172 mil. € | 4 | |||||||
23 | 16. - 17. | 12/2024 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | |||||||
24 | 16. - 17. | 12/2024 | 14,1 km | 2 | Jovice | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | ||||||
25 | 18. | 4/2025 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | ||||||||
26 | 19. | 6/2025 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 4 001 | 3 | |||||||
27 | 20. - 23. | 10/2025 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | ||||||||
28 | 20. - 23. | 10/2025 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 2 | |||||||
29 | 20. - 23. | 10/2025 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | |||||||
30 | 20. - 23. | 10/2025 | 2,7 km | 4 | Mníchova Lehota | 59 mil. € | 12 862 | 3 | ||||||
31 | 24. | 12/2025 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 12 157 | 3 | |||||||
32 | 26. | 4/2026 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | |||||||
33 | 28. - 29. | 8/2026 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 14 625 | 2 | |||||||
34 | 28. - 29. | 8/2026 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | |||||||
35 | 30. | 10/2026 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 11 611 | 4 | |||||||
36 | 32. - 33. | 12/2026 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | |||||||
37 | 32. - 33. | 12/2026 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | Rastúcu intenzitu dopravy medzi Moldavou a Košicami treba v prvom rade riešiť výrazným posilnením a zatraktívnením vlakového spojenia a nadväzujúcich autobusov. To sa dá aj na súčasnej infraštruktúre, iba lepším využívaním železničnej trate. | ||||||
38 | 34. - 36. | 6/2027 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | ||||||
39 | 34. - 36. | 6/2027 | 6,5 km | 2 | Giraltovce, jednostranné | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | ||||||
40 | 34. - 36. | 6/2027 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | |||||||
41 | 37. - 38. | 2/2028 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | |||||||
42 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 5 | |||||||
43 | 39. - 40. | 3/2028 | 19,9 km | 6 | Zeleneč rekonštrukcia, obojstranné | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | |||||
44 | 41. | 9/2028 | 11,5 km | 2 | Jerichov | 235 mil. € | 7 793 | 2 | ||||||
45 | 42. - 43. | 11/2028 | 7,9 km | 2 | Vyšný Komárnik | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 4 | ||||||
46 | 42. - 43. | 11/2028 | 5,0 km | 2 | Dolné Semerovce | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | ||||||
47 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | Gombasek | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | ||||||
48 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | |||||||
49 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | Drienovec | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | ||||||
50 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | |||||||
51 | 48. - 49. | 9/2029 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | |||||||
52 | 50. - 52. | 5/2030 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 | |||||||
53 | 50. - 52. | 5/2030 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | |||||||
54 | 50. - 52. | 5/2030 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | |||||||
55 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | |||||||
56 | 71. - 78. | po 2040 | 10,3 km | 2 | Karlová | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | ||||||
57 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | |||||||
58 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | |||||||
59 | 71. - 78. | po 2040 | 58,5 km | 2 | Devičie, Dolné Semerovce | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | ||||||
60 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | |||||||
729,1 km |
2 - 8 |
12 699 mil. € |
1 065 - 93 344 | 3,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku