✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
60 úsekov |
729,1 km |
2 - 8 |
1 065 - 93 344 | 3,0 |
3,1 |
||||||||||
1 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 12 387 - 17 316 | 1 550 - 2 151 | 2 | 3 | ||||||
2 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 42 774 - 54 519 | . . . | 6 627 - 7 615 | 3 | 2 | |||||
3 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 62 652 | . . . | 10 385 | 1 | 1 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | ||||
4 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 62 652 | . . . | 10 385 | 2 | 1 | |||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 5 | 5 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | |||||||
6 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 3 | 4 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | |||||||
7 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 5 304 | 1 416 | 2 | 2 | ||||||
8 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 2 | 2 | ||||||||
9 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 4 | 4 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | |||||||
10 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 6 651 - 9 113 | 1 133 - 1 196 | 2 | 3 | ||||||
11 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 6 452 - 10 032 | 1 253 - 1 628 | 5 | 5 | ||||||
12 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 6 428 - 9 084 | 1 376 - 1 758 | 4 | 5 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | |||||
13 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 12 491 - 24 900 | 2 885 - 5 704 | 1 | 1 | |||||||
14 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||||
15 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 5 587 | 1 199 | 5 | 4 | ||||||
16 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 5 319 - 16 483 | 1 | 2 | ||||||
17 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 10 088 - 50 895 | 1 507 - 6 905 | 2 | 1 | ||||||
18 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 11 764 - 50 895 | 1 373 - 6 905 | 3 | 3 | ||||||
19 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 8 780 - 11 203 | 2 408 - 2 413 | 3 | 4 | |||||||
20 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 12 157 | 2 815 | 3 | 4 | ||||||
21 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 6 706 - 9 733 | 1 568 - 1 801 | 2 | 2 | ||||||
22 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 5 814 - 7 518 | 733 - 1 326 | 4 | 3 | ||||||
23 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 4 001 | 1 697 | 3 | 3 | ||||||
24 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 22 691 - 32 334 | 2 856 - 6 911 | 1 | 2 | |||||||
25 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 14 625 | 2 539 | 2 | 2 | ||||||
26 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 6 969 - 10 726 | 1 774 - 2 440 | 4 | 4 | ||||||
27 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 6 403 - 9 478 | 1 614 - 1 671 | 4 | 5 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | |||||
28 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 9 654 - 12 079 | 2 269 - 3 025 | 2 | 2 | ||||||
29 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 10 140 - 11 010 | 1 815 - 1 961 | 3 | 5 | ||||||
30 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 5 441 - 8 427 | 1 447 - 1 991 | 4 | 3 | ||||||
31 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 9 007 - 9 998 | 2 305 - 2 416 | 2 | 2 | |||||||
32 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 5 550 - 9 787 | 1 279 - 1 930 | 2 | 3 | ||||||
33 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 2 156 - 6 890 | 607 - 1 070 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
34 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 6 412 - 8 112 | 1 482 - 1 790 | 4 | 4 | ||||||
35 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 7 793 | 1 914 | 2 | 4 | ||||||
36 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 15 837 - 18 098 | 1 881 - 2 213 | 1 | 3 | |||||||
37 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 22 341 - 30 731 | 3 900 - 4 025 | 1 | 3 | ||||||
38 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 10 312 | 1 288 | 3 | 5 | ||||||
39 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 2 | 1 | ||||||||
40 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 3 769 - 3 897 | 1 529 - 1 844 | 3 | 3 | ||||||
41 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 5 098 - 5 557 | 1 576 - 1 685 | 4 | 2 | V zmysle záverov Štúdie realizovateľnosti sa uvažuje s výstavbou úseku po roku 2040, existujúca - nedávno zmodernizovaná - cesta I/65 by dovtedy mala kapacitne vyhovovať | |||||
42 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 3 407 - 3 769 | 1 499 - 1 529 | 2 | 2 | ||||||
43 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 5 792 - 7 064 | 1 175 - 1 286 | 3 | 2 | ||||||
44 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | 16 268 | 2 761 | 4 | 3 | ||||||
45 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 11 611 | 1 689 | 4 | 3 | ||||||
46 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 5 420 - 8 693 | 1 014 - 1 369 | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | |||||
47 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 8 140 - 13 204 | 1 405 - 2 512 | 3 | 3 | ||||||
48 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 3 782 - 6 302 | 1 697 - 2 149 | 4 | 3 | ||||||
49 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 5 189 - 6 389 | 1 146 - 1 203 | 5 | 5 | ||||||
50 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 12 862 | 2 829 | 3 | 4 | ||||||
51 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 13 676 - 21 949 | 2 757 - 4 867 | 1 | 1 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | |||||
52 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 10 334 - 11 542 | 1 946 - 2 004 | 2 | 2 | |||||||
53 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 2 228 - 6 331 | 328 - 768 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
54 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 5 809 - 8 826 | 1 335 - 1 725 | 5 | 4 | ||||||
55 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 5 277 - 6 250 | 1 466 - 1 525 | 2 | 2 | ||||||
56 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 4 | 4 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | |||||||
57 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 3 247 - 11 434 | 830 - 2 216 | 4 | 4 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať po roku 2040 | |||||
58 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 1 065 - 4 239 | 215 - 1 012 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
59 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 9 492 - 10 279 | 1 443 - 1 643 | 3 | 2 | ||||||
60 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 2 552 - 2 737 | 1 003 - 1 696 | 4 | 3 | ||||||
60 úsekov |
729,1 km |
2 - 8 |
1 065 - 93 344 | 3,0 |
3,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku