✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||||||
2 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 437 - 2 455 | 1 | 2 | |||||||||
3 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 365 m | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 232 - 1 254 | 2 | 1 | |||||||
4 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 1 169 m | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 236 - 1 254 | 3 | 3 | |||||||
5 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 212 m | 267 mil. € | 6,5 min. | 8 780 - 11 203 | 348 - 358 | 3 | 4 | |||||||
6 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 240 m | 555 mil. € | 9,5 min. | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 598 - 1 181 | 1 | 2 | ||||||
7 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 9,5 min. | 9 007 - 9 998 | 288 - 316 | 2 | 2 | ||||||||
8 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 337 m | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 348 - 424 | 1 | 3 | ||||||||
9 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 135 m | 70 mil. € | 3,8 min. | 10 334 - 11 542 | 262 - 312 | 2 | 2 | |||||||
9 úsekov |
92,9 km |
2 - 6 |
2 458 m |
1 587 mil. € |
29,3 min. |
8 780 - 93 344 | 1,8 |
2,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku