✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||||
17 úsekov |
151,4 km |
4 - 8 |
25 821 m |
4 178 mil. € |
11 465 - 93 344 | 1,0 |
1,6 |
11/2015 - 12/2030 |
11/2015 - 10/2021 | |||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 4 388 m | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 89 - 432 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | |||||||
2 | 12/2013 | R2 | 10,4 km | 4 | 1 079 m | 11 493 - 12 436 | 146 - 215 | 1 | 1 | 11/2015 | 11/2015 | |||||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 2 605 m | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 133 - 458 | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | ||||||
4 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 800 m | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 194 - 236 | 1 | 1 | 5/2017 | 5/2017 | ||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 146 - 596 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | ||||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 86 - 192 | 1 | 1 | 7/2020 (–1,0) | 7/2020 (0,0) | ||||||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 53 - 648 | 1 | 1 | 10/2021 (+0,3) | 10/2021 | |||||||
9 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 3 435 m | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 138 - 504 | 1 | 2 | 2021 (+0,5) | 12/2020 (0,0) | ||||||
10 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 3 376 m | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 220 - 372 | 1 | 2 | 7/2021 (0,0) | 10/2021 | ||||||
11 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 76 m | 39 mil. € | 14 624 | 229 | 1 | 1 | 2021 (+2,2) | 1/2021 (0,0) | ||||||
12 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 1 221 m | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 213 - 312 | 1 | 3 | 2023 (+2,0) | |||||||
13 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 1 352 m | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 530 | 1 | 1 | 9/2025 (+4,6) | |||||
14 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 1 638 m | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 367 - 547 | 1 | 3 | 1/2027 (+4,8) | ||||||
15 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 330 m | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 81 - 144 | 1 | 1 | 12/2030 (+4,5) | ||||||
16 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 3 896 m | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 118 - 245 | 1 | 1 | 5/2029 (+5,1) | ||||||
17 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 624 m | 179 mil. € | 15 053 | 564 | 1 | 2 | 11/2030 (+6,4) | ||||||
17 úsekov |
151,4 km |
4 - 8 |
25 821 m |
4 178 mil. € |
11 465 - 93 344 | 1,0 |
1,6 |
11/2015 - 12/2030 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku