✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
5 - vysoko predražená, 1 - veľmi nízka
| ||||||||||||
17 úsekov |
151,4 km |
4 - 8 |
4 178 mil. € |
124,5 min. |
11 465 - 93 344 | 1,0 |
1,6 |
11/2015 - 10/2021 | ||||||||||
1 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 3 640 - 7 825 | 1 | 2 | 1 | ||||||||
2 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 20,0 min. | 12 491 - 24 900 | 1 959 - 3 852 | 1 | 1 | 1 | |||||||
3 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 17,0 min. | 13 676 - 21 949 | 1 888 - 3 445 | 1 | 1 | Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde. | ||||||
4 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 17,5 min. | 22 691 - 32 334 | 1 602 - 4 842 | 1 | 2 | 1 | |||||||
5 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 13,0 min. | 13 886 - 21 743 | 3 433 - 3 421 | 1 | 1 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA. | ||||||
6 | 12/2013 | R2 | 10,4 km | 4 | 11 493 - 12 436 | 1 497 - 1 500 | 1 | 1 | 3 | 11/2015 | ||||||||
7 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 2 404 - 2 267 | 1 | 3 | Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby. | |||||||
8 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 10,0 min. | 13 102 - 19 993 | 807 - 1 139 | 1 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
9 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 11,0 min. | 19 072 - 21 988 | 1 935 - 2 218 | 1 | 2 | 4 | 10/2021 | ||||||
10 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 860 - 2 355 | 1 | 1 | 1 | 5/2017 | |||||||
11 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 16,0 min. | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 503 - 3 183 | 1 | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
12 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 16,0 min. | 11 465 - 18 743 | 3 351 - 3 914 | 1 | 2 | 3 | 12/2020 (0,0) | ||||||
13 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 1 | |||||||||||
14 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 964 - 1 246 | 1 | 3 | |||||||||
15 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 4,0 min. | 15 053 | 3 812 | 1 | 2 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie. | ||||||
16 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 6 104 | 1 | 1 | Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav | ||||||
17 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 378 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | ||||||||
17 úsekov |
151,4 km |
4 - 8 |
4 178 mil. € |
124,5 min. |
11 465 - 93 344 | 1,0 |
1,6 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku