✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||
17 úsekov |
151,4 km |
4 - 8 |
4 178 mil. € |
79,2 min. |
11 465 - 93 344 | 1,0 |
1,6 |
11/2015 - 12/2030 |
3. - 7. |
|||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 12,4 min. | 22,9 % | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | |||||||
2 | 12/2013 | R2 | 10,4 km | 4 | 11 493 - 12 436 | 1 | 1 | 11/2015 | ||||||||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 9,9 min. | 13,8 % | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | |||||||
4 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 5/2017 | |||||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 4,2 min. | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (–1,0) | |||||||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 13,7 min. | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 (+0,3) | ||||||||
9 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 13,3 min. | 9,3 % | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 2021 (+0,5) | |||||||
10 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 6,7 min. | 13,4 % | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 7/2021 (0,0) | |||||||
11 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | NDS údaj neposkytla | 14 624 | 1 | 1 | 2021 (+2,2) | ||||||||
12 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | NDS údaj neposkytla | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 2023 (+2,0) | ||||||||
13 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 13,7 % | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 9/2025 (+4,6) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
14 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 5,9 % | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 1/2027 (+4,8) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
15 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 9,4 min. | 6,8 % | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 12/2030 (+4,5) | 7. | |||||
16 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 7,6 min. | 5,8 % | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 5/2029 (+5,1) | 3. | |||||
17 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 1,9 min. | 11,7 % | 15 053 | 1 | 2 | 11/2030 (+6,4) | 4. | |||||
17 úsekov |
151,4 km |
4 - 8 |
4 178 mil. € |
79,2 min. |
11 465 - 93 344 | 1,0 |
1,6 |
11/2015 - 12/2030 |
3. - 7. |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku