✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
252,2 km |
2 - 8 |
4 343 mil. € |
2 541 - 62 652 | 2,0 |
2,3 |
10/2016 - 1/2021 |
|||||||||
1 | 5. | 4/2023 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 5 036 | 12 387 - 17 316 | 775 - 1 059 | 2 | 3 | |||||
2 | 34. - 36. | 6/2027 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 10 827 | 62 652 | . . . | 4 281 | 2 | 1 | ||||
3 | 11/2016 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 191 - 682 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | ||||||
4 | 8. - 9. | 3/2024 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 2 002 | 5 304 | 462 | 2 | 2 | |||||
5 | 64. - 68. | 8/2033 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 3 049 | 6 207 - 8 525 | 404 - 665 | 2 | 2 | |||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 1 390 | 2 | 2 | |||||||
7 | 39. - 40. | 3/2028 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 1 297 | 8 634 - 11 116 | 635 - 690 | 2 | 4 | |||||
8 | 7/2016 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 609 - 806 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||||
9 | 34. - 36. | 6/2027 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 1 396 | 6 651 - 9 113 | 383 - 425 | 2 | 3 | |||||
10 | 1/2014 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 1 675 - 2 070 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||||
11 | 1. | 10/2021 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 3 530 | 10 088 - 50 895 | 603 - 2 996 | 2 | 1 | |||||
12 | 12. | 7/2024 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 1 489 | 6 706 - 9 733 | 393 - 539 | 2 | 2 | |||||
13 | 25. | 1/2026 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 875 - 929 | 2 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
14 | 28. - 29. | 8/2026 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 2 382 | 14 625 | 888 | 2 | 2 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
15 | 20. - 23. | 10/2025 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 7 394 - 8 906 | 9 654 - 12 079 | 692 - 940 | 2 | 2 | |||||
16 | 8/2019 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 831 - 943 | 2 | 2 | |||||||
17 | 20. - 23. | 10/2025 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 1 500 | 5 550 - 9 787 | 497 - 699 | 2 | 3 | |||||
18 | 41. | 9/2028 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 1 324 | 7 793 | 655 | 2 | 4 | |||||
19 | 18. | 4/2025 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 908 | 2 | 1 | |||||||
20 | 34. - 36. | 6/2027 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 1 908 | 3 407 - 3 769 | 201 - 240 | 2 | 2 | |||||
21 | 1/2014 | 9,6 km | 2 | 8 248 - 13 434 | 626 - 997 | 2 | 1 | 10/2016 | |||||||
22 | 10/2013 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 194 - 270 | 2 | 2 | 6/2017 | ||||||
23 | 3/2021 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 2 165 | 10 334 - 11 542 | 639 - 801 | 2 | 2 | ||||||
24 | 13. | 8/2024 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 2 147 | 5 277 - 6 250 | 489 - 523 | 2 | 2 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
25 | 59. | 7/2031 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 2 879 | 12 819 - 29 988 | 940 - 1 697 | 2 | 2 | |||||
252,2 km |
2 - 8 |
4 343 mil. € |
2 541 - 62 652 | 2,0 |
2,3 |
10/2016 - 1/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku