✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
252,2 km |
2 - 8 |
4 343 mil. € |
2 541 - 62 652 | 2,0 |
2,3 |
10/2016 - 1/2021 |
|||||||||||
1 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 2 131 - 2 782 | 2 | 2 | 6/2017 | |||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 17 918 - 21 964 | 2 | 3 | 11/2007 | 1/2021 (0,0) | ||||||
3 | 1/2014 | R2 | 9,6 km | 2 | 8 248 - 13 434 | 6 550 - 10 200 | 2 | 1 | 10/2016 | ||||||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 6 962 - 11 458 | 2 | 3 | 12/2013 | 7/2020 (0,0) | |||||||
5 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 873 - 9 943 | 2 | 2 | 8/2008 | 12/2019 (0,0) | ||||||
6 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 6 702 - 7 582 | 2 | 2 | 6/2011 | |||||||
7 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 8 388 - 9 538 | 2 | 2 | 9/2009 | |||||||
8 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 8 106 - 43 990 | 2 | 1 | 2/2015 | ||||||
9 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 12 387 - 17 316 | 10 837 - 15 165 | 2 | 3 | 6/2011 | |||||
10 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 5 304 | 3 888 | 2 | 2 | 3/2010 | ||||||
11 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | -1,3 % (Zvolen-Šahy) | 6 706 - 9 733 | 5 138 - 7 932 | 2 | 2 | 10/2021 | |||||
12 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 3 752 - 4 784 | 2 | 2 | 4/2011 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
13 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | 3/2014 | ||||||||
14 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | 4/2010 | ||||||||
15 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 4 271 - 7 857 | 2 | 3 | 2/2011 | ||||||
16 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 7,2 % (D1 -Nováky) | 9 654 - 12 079 | 7 385 - 9 316 | 2 | 2 | 2/2011 | |||||
17 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 10 038 - 10 657 | 2 | 4 | 6/2008 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
18 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 14 625 | 12 086 | 2 | 2 | 1/2022 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
19 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 52 267 | 2 | 1 | 5/2013 | |||||
20 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 6 651 - 9 113 | 5 518 - 7 917 | 2 | 3 | 7/2022 | |||||
21 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 3 407 - 3 769 | 1 908 - 2 240 | 2 | 2 | 7/2022 | |||||
22 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 7,2 % (D1 -Nováky) | 8 634 - 11 116 | 6 810 - 9 018 | 2 | 4 | 9/2013 | |||||
23 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 7,2 % (D1 -Nováky) | 7 793 | 5 879 | 2 | 4 | 5/2013 | |||||
24 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 9 978 - 25 282 | 2 | 2 | 5/2027 | ||||||
25 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 7,7 % (Bidovce - št. hr. SR/UA) | 6 207 - 8 525 | 4 801 - 7 020 | 2 | 2 | 9/2028 | |||||
252,2 km |
2 - 8 |
4 343 mil. € |
2 541 - 62 652 | 2,0 |
2,3 |
10/2016 - 1/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku