✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka | ||||||||||||
252,2 km |
2 - 8 |
4 343 mil. € |
94,8 mil. € |
2 541 - 62 652 | 2,0 |
10/2016 - 8/2036 |
10/2016 - 1/2021 |
|||||||||
1 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 775 - 1 092 | 2 | 4/2026 | ||||||
2 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 6 104 | 2 | 6/2030 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
3 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 17,9 mil. € | 3 166 - 11 562 | 102 - 937 | 2 | 12/2019 | 12/2019 (0,0) | |||||
4 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 5 304 | 954 | 2 | 3/2026 | ||||||
5 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 911 - 840 | 2 | 8/2036 | ||||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 10/2028 | ||||||||
7 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 1 189 - 1 517 | 2 | 3/2031 | ||||||
8 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 973 - 1 185 | 2 | 7/2020 | 7/2020 (0,0) | |||||||
9 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 750 - 771 | 2 | 6/2030 | ||||||
10 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 38,8 mil. € | 23 579 - 28 413 | 3 986 - 4 379 | 2 | 1/2021 | 1/2021 (0,0) | |||||
11 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 904 - 3 909 | 2 | 10/2024 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
12 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 1 175 - 1 262 | 2 | 7/2026 | ||||||
13 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 654 - 3 209 | 2 | 1/2029 | ||||||
14 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 14 625 | 1 651 | 2 | 8/2029 | ||||||
15 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 1 577 - 2 085 | 2 | 10/2028 | ||||||
16 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 0,0 mil. € | 9 007 - 9 998 | 1 474 - 1 473 | 2 | 11/2022 | ||||||
17 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 782 - 1 231 | 2 | 10/2028 | ||||||
18 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 7 793 | 1 259 | 2 | 9/2031 | ||||||
19 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1/2027 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | |||||||
20 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 1 298 - 1 289 | 2 | 6/2030 | ||||||
21 | 1/2014 | R2 | 9,6 km | 2 | 8,0 mil. € | 8 248 - 13 434 | 1 072 - 2 237 | 2 | 10/2016 | 10/2016 | ||||||
22 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 30,0 mil. € | 2 541 - 3 501 | 216 - 455 | 2 | 6/2017 | 6/2017 | |||||
23 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 1 307 - 1 203 | 2 | 6/2023 | |||||||
24 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 977 - 1 002 | 2 | 8/2026 | ||||||
25 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 1 901 - 3 009 | 2 | 7/2034 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
252,2 km |
2 - 8 |
4 343 mil. € |
94,8 mil. € |
2 541 - 62 652 | 2,0 |
10/2016 - 8/2036 |
10/2016 - 1/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku