✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
stavebné práce
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
5 - vysoko predražená, 1 - veľmi nízka
| ||||||||||||
21 úsekov |
256,0 km |
13,1 % |
2 - 6 |
5 955 mil. € |
234,1 mil. € |
3 769 - 54 519 | 3,0 |
3,3 |
|||||||||||
1 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 27,9 % | 4 | 267 mil. € | 234,1 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | |||||||||
2 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 22,9 % | 4 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||||
3 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 27,0 % | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||||||
4 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 7,3 % | 2 | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | |||||||||
5 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 5,5 % | 2 | 94 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | |||||||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 5,4 % | 4 | 59 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | |||||||||
7 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 24,1 % | 4 | 143 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | |||||||||
8 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | 7/2018 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2,5 % | 2 | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | |||||||||
10 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 27,4 % | 4 | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||||
11 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | |||||||||
12 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 13,1 % | 2 | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | |||||||||
13 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 9,0 % | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky. Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov bude projekt po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradený do realizácie. | ||||||||
14 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 24,3 % | 2 | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 4/2017 | ||||||||
15 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | ||||||||||
16 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 7,3 % | 4 | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | 3/2022 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||||
17 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 9,5 % | 2 | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||||||
18 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 1,3 % | 4 | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | |||||||||
19 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 3,2 % | 4 | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | |||||||||
20 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 18,9 % | 2 | 305 mil. € | 3 | 3 | 1/2023 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||||
21 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 55,2 % | 2 | 54 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | |||||||||
21 úsekov |
256,0 km |
13,1 % |
2 - 6 |
5 955 mil. € |
234,1 mil. € |
3 769 - 54 519 | 3,0 |
3,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku