✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
23 úsekov |
2 - 4 |
4 925 mil. € |
1 698 - 37 927 | 4,0 |
3,4 |
|||||||||
1 | 14. - 15. | 10/2024 | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | ||||||||
2 | 60. - 61. | 8/2031 | 2 | 94 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||||
3 | 8. - 9. | 3/2024 | 4 | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | |||||||
4 | 55. - 56. | 5/2031 | 4 | 406 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | 12/2025 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
5 | 50. - 52. | 5/2030 | 2 | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | 12/2017 | ||||||
6 | 55. - 56. | 5/2031 | 4 | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | 12/2025 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
7 | 26. | 4/2026 | 2 | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | |||||||
8 | 53. - 54. | 7/2030 | 2 | 182 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | 9/2023 | ||||||
9 | 64. - 68. | 8/2033 | 4 | 139 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | 7/2026 | ||||||
10 | 16. - 17. | 12/2024 | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | |||||||
11 | 48. - 49. | 9/2029 | 2 | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 7/2020 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
12 | 69. - 70. | 8/2034 | 2 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | 12/2027 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, severo-južná časť úseku (od Ráztočna po Žiar nad Hronom) však má byť súčasťou posúdenia variantov Severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1 na severe Slovenska a hranicou s Maďarskom. | |||||
13 | 28. - 29. | 8/2026 | 2 | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | |||||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | 2 | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
15 | 11. | 6/2024 | 4 | 155 mil. € | 16 268 | 4 | 3 | 7/2020 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
16 | 30. | 10/2026 | 4 | 100 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | 7/2020 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
17 | 64. - 68. | 8/2033 | 4 | 136 mil. € | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | 7/2026 | ||||||
18 | 50. - 52. | 5/2030 | 2 | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 12/2017 | ||||||
19 | 14. - 15. | 10/2024 | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | ||||||||
20 | 71. - 78. | po 2040 | 2 | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
21 | 42. - 43. | 11/2028 | 2 | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | |||||||
22 | 53. - 54. | 7/2030 | 2 | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 9/2023 | ||||||
23 | 6/2014 | 4 | 269 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 4 | 2 | 12/2017 | ||||||
23 úsekov |
2 - 4 |
4 925 mil. € |
1 698 - 37 927 | 4,0 |
3,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku