✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
stavebné práce
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||
12 úsekov |
247,1 km |
2 630 mil. € |
2 272 mil. € |
1 065 - 32 968 | 5,0 |
4,8 |
2/2031 - po 2040 |
|||||||
1 | R2 | 7,8 km | 73 mil. € | 65 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 2/2031 (+4,1) | ||||||
2 | R2 | 18,0 km | 176 mil. € | 151 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 2/2032 (+4,9) | ||||||
3 | D4 | 3,6 km | 133 mil. € | 121 mil. € | 5 | 5 | 2/2033 (+4,5) | |||||||
4 | R2 | 14,0 km | 117 mil. € | 101 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 7/2032 (+5,3) | ||||||
5 | R2 | 9,8 km | 93 mil. € | 80 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 9/2032 (+5,6) | ||||||
6 | D2 | 8,5 km | 90 mil. € | 82 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 10/2035 (+5,6) | |||||
7 | D2 | 6,9 km | 107 mil. € | 98 mil. € | 5 | 5 | 10/2035 (+5,9) | |||||||
8 | R1 | 42,1 km | 631 mil. € | 546 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | po 2040 | ||||||
9 | R7 | 29,2 km | 230 mil. € | 182 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||||
10 | D3 | 3,1 km | 60 mil. € | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||||
11 | R7 | 32,8 km | 367 mil. € | 302 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||||
12 | R7 | 71,3 km | 553 mil. € | 485 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||||
12 úsekov |
247,1 km |
2 630 mil. € |
2 272 mil. € |
1 065 - 32 968 | 5,0 |
4,8 |
2/2031 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku