✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
|
pôvodný zmluvný termín
| ||||||||||
247,1 km |
2 - 6 |
2 630 mil. € |
4,5 min. |
1 065 - 32 968 | 5,0 |
4,8 |
20. - 49. | |||||||||||
1 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 0,1 min. | 5 587 | 488 | 5 | 4 | žiadna | 49. | ||||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 2,4 min. | 5 189 - 6 389 | 359 - 396 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | žiadna | 37. | |||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | žiadna | ||||||||||
4 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 1,2 min. | 5 809 - 8 826 | 454 - 531 | 5 | 4 | žiadna | 31. | ||||||
5 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 0,8 min. | 6 452 - 10 032 | 473 - 644 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | žiadna | 42. | |||||
6 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 2 277 | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | žiadna | ||||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | žiadna | |||||||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 469 - 796 | 5 | 5 | Preťažovaniu diaľnice D1 v dopravnej špičke treba predchádzať nie plánovaním ďalších rýchlociest ale zlepšením ponuky vlakov medzi Trnavou a Bratislavou, prípadne aj Sencom a Bratislavou (15-minútový interval v špičke v pracovných dňoch). | žiadna | |||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 244 - 497 | 5 | 5 | žiadna | 24. | |||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 476 - 755 | 5 | 5 | Dostavba na 4-pruh tu nebude potrebná celé desaťročia. O to zarážajúce je, že NDS na prípravu už minula vyše 1,3 milióna eur. | žiadna | |||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 178 - 352 | 5 | 5 | žiadna | 20. | |||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 71 - 279 | 5 | 5 | žiadna | 32. | |||||||
247,1 km |
2 - 6 |
2 630 mil. € |
4,5 min. |
1 065 - 32 968 | 5,0 |
4,8 |
20. - 49. |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku