✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| ||||||||||||||
247,1 km |
2 - 6 |
2 630 mil. € |
10,6 mil. € |
4,5 min. |
1 065 - 32 968 | 5,0 |
4,8 |
2/2028 - po 2040 |
38 - 78 |
|||||||||||
1 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 73 mil. € | 8,9 mil. € | 0,1 min. | 5 587 | 5 | 4 | 9/2009 | 2/2028 | 38 | |||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 176 mil. € | 9,8 mil. € | 2,4 min. | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | 2/2016 | 2/2029 | 44 | ||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | D 26,5/100 | 133 mil. € | 37,2 mil. € | 5 | 5 | 8/2010 | 2/2029 | 45 | |||||||
4 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 117 mil. € | 8,4 mil. € | 1,2 min. | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 6/2016 | 7/2029 | 47 | |||||
5 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 93 mil. € | 9,5 mil. € | 0,8 min. | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | 9/2009 | 9/2029 | 48 | ||||
6 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | D 33,5/120 | 90 mil. € | 10,6 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | 10/2032 | 62 | |||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | D 33,5/120 | 107 mil. € | 15,6 mil. € | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | 10/2032 | 61 | |||||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | R 24,5/120 | 631 mil. € | 15,0 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Preťažovaniu diaľnice D1 v dopravnej špičke treba predchádzať nie plánovaním ďalších rýchlociest ale zlepšením ponuky vlakov medzi Trnavou a Bratislavou, prípadne aj Sencom a Bratislavou (15-minútový interval v špičke v pracovných dňoch). | 74 | |||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | R 11,5/120 | 230 mil. € | 7,9 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 12/2011 | po 2040 | 76 | ||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | D 26,5/100 | 60 mil. € | 19,3 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | Dostavba na 4-pruh tu nebude potrebná celé desaťročia. O to zarážajúce je, že NDS na prípravu už minula vyše 1,3 milióna eur. | 75 | |||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | R 11,5/120 | 367 mil. € | 11,2 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | 2/2016 | po 2040 | 78 | ||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | R 11,5/120 | 553 mil. € | 7,8 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | 9/2015 | po 2040 | 77 | ||||||
247,1 km |
2 - 6 |
2 630 mil. € |
10,6 mil. € |
4,5 min. |
1 065 - 32 968 | 5,0 |
4,8 |
2/2028 - po 2040 |
38 - 78 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku