✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
rok
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
29 úsekov |
398,5 km |
2 - 8 |
6 808 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,7 |
2,9 |
11/2015 - 10/2021 |
||||||||||
1 | 12/2013 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 2030 | 12 491 - 24 900 | 89 - 432 | 1 | 1 | ||||||||
2 | 12/2013 | 10,4 km | 4 | 11 493 - 12 436 | 146 - 215 | 1 | 1 | 11/2015 | |||||||||
3 | 6/2014 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 2030 | 22 691 - 32 334 | 133 - 458 | 1 | 2 | ||||||||
4 | 8/2014 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 194 - 236 | 1 | 1 | 5/2017 | ||||||||
5 | 7/2016 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||||||
6 | 7/2016 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 146 - 596 | 1 | 2 | |||||||||
7 | 7/2016 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 86 - 192 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||||
8 | 7/2016 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 53 - 648 | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||||
9 | 12/2016 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 138 - 504 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||||
10 | 6/2017 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 2030 | 19 072 - 21 988 | 220 - 372 | 1 | 2 | 10/2021 | |||||||
11 | 12/2017 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 229 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | ||||||||
12 | 7/2019 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 2030 | 15 837 - 18 098 | 213 - 312 | 1 | 3 | ||||||||
13 | 3. | 3/2022 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 2030 | 62 652 | . . . | 530 | 1 | 1 | ||||||
14 | 4. | 9/2022 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 2030 | 22 341 - 30 731 | 367 - 547 | 1 | 3 | |||||||
15 | 7. | 2/2024 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 2030 | 13 676 - 21 949 | 81 - 144 | 1 | 1 | 4/2023 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
16 | 27. | 5/2026 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 2030 | 13 886 - 21 743 | 118 - 245 | 1 | 1 | 4/2024 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
17 | 31. | 11/2026 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 2030 | 15 053 | 564 | 1 | 2 | 2/2024 | ||||||
18 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 2030 | 5 587 | 54 | 5 | 4 | |||||||
19 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 2030 | 5 189 - 6 389 | 49 - 72 | 5 | 5 | |||||||
20 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | ||||||||||
21 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 2030 | 5 809 - 8 826 | 56 - 84 | 5 | 4 | |||||||
22 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 2030 | 6 452 - 10 032 | 69 - 107 | 5 | 5 | |||||||
23 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 2030 | 32 968 | . . . | 318 | 5 | 5 | ||||||
24 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 2030 | 5 | 5 | |||||||||
25 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 14 - 114 | 5 | 5 | ||||||||
26 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2040 | 2 156 - 6 890 | 18 - 123 | 5 | 5 | |||||||
27 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 2034 | 5 420 - 8 693 | 55 - 160 | 5 | 5 | |||||||
28 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2040 | 2 228 - 6 331 | 8 - 149 | 5 | 5 | |||||||
29 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 2040 | 1 065 - 4 239 | 5 - 61 | 5 | 5 | |||||||
29 úsekov |
398,5 km |
2 - 8 |
6 808 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,7 |
2,9 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku