✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||||
37 úsekov |
499,4 km |
2 - 8 |
6 973 mil. € |
1 065 - 62 652 | 3,0 |
3,1 |
10/2016 - 1/2021 | |||||||
1 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 2 | 2 | 6/2017 | |||||||
2 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||||||
3 | 9,6 km | 2 | 8 248 - 13 434 | 2 | 1 | 10/2016 | ||||||||
4 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
5 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 4/2018 | 12/2019 (0,0) | ||||||
6 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | ||||||||
7 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | ||||||||
8 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | ||||||||
9 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | |||||||
10 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | ||||||||
11 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | -1,3 % (Zvolen-Šahy) | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | |||||||
12 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | ||||||||
13 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | |||||||||
14 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | |||||||||
15 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | ||||||||
16 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 7,2 % (D1 -Nováky) | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 4/2022 | ||||||
17 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 11/2023 | ||||||
18 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 14 625 | 2 | 2 | 12/2017 | ||||||
19 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | |||||||
20 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | 12/2017 | ||||||
21 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 12/2017 | ||||||
22 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 587 | 5 | 4 | |||||||
23 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 7,2 % (D1 -Nováky) | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 11/2022 | ||||||
24 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 7,2 % (D1 -Nováky) | 7 793 | 2 | 4 | |||||||
25 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | |||||||
26 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | 11/2024 | |||||||
27 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5,85 % (Včeláre - Šaca) | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||||||
28 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | |||||||
29 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 9/2024 | |||||||
30 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 9,86 % | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 1/2026 | |||||
31 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 9,86 % | 5 | 5 | 1/2026 | |||||||
32 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 7,7 % (Bidovce - št. hr. SR/UA) | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | 7/2026 | ||||||
33 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | ||||||||
34 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | ||||||||
35 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | ||||||||
36 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | ||||||||
37 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | ||||||||
37 úsekov |
499,4 km |
2 - 8 |
6 973 mil. € |
1 065 - 62 652 | 3,0 |
3,1 |
10/2016 - 1/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku