✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
rok
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
503,1 km |
2 - 6 |
8 585 mil. € |
1 065 - 54 519 | 3,7 |
3,9 |
|||||||||||||
1 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | Kriváň | 267 mil. € | 2030 | 8 780 - 11 203 | 2 408 - 2 413 | 3 | 4 | |||||||
2 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | Ludvíkov Dvor, Haniska | 171 mil. € | 2035 | 11 764 - 50 895 | 1 373 - 6 905 | 3 | 3 | 3/2022 | |||||
3 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 2022 | 10 312 | 1 288 | 3 | 5 | 2/2023 | ||||||
4 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | Rožňava, Jablonov nad Turňou | 272 mil. € | 2030 | 5 792 - 7 064 | 1 175 - 1 286 | 3 | 2 | 7/2023 | |||||
5 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | Svidník sever | 94 mil. € | 2030 | 4 001 | 1 697 | 3 | 3 | 6/2023 | |||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 2030 | 12 862 | 2 829 | 3 | 4 | 8/2023 | ||||||
7 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | Trenčín juh, Trenčianska Turná | 143 mil. € | 2030 | 12 157 | 2 815 | 3 | 4 | 2/2024 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
8 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 2035 | 3 | 4 | 7/2026 | ||||||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | Moldava nad Bodvou, Šaca | 224 mil. € | 2030 | 10 140 - 11 010 | 1 815 - 1 961 | 3 | 5 | 12/2024 | |||||
10 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | Slovenská Ľupča, Korytnica | 785 mil. € | 2030 | 8 140 - 13 204 | 1 405 - 2 512 | 3 | 3 | 5/2026 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
11 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | Jablonov n.Turňou | 73 mil. € | 2030 | 5 587 | 1 199 | 5 | 4 | 2/2026 | |||||
12 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | Zeleneč nová, Trnava rekonštrukcia | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 6 627 - 7 615 | 3 | 2 | 7/2026 | |||||
13 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | Šahy | 63 mil. € | 2030 | 9 492 - 10 279 | 1 443 - 1 643 | 3 | 2 | 4/2026 | |||||
14 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | Plešivec | 176 mil. € | 2030 | 5 189 - 6 389 | 1 146 - 1 203 | 5 | 5 | 1/2027 | |||||
15 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 6/2028 | |||||||||
16 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 2027 | 10 359 | 2 741 | 3 | 3 | 6/2027 | ||||||
17 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | Turňa nad Bodvou | 117 mil. € | 2030 | 5 809 - 8 826 | 1 335 - 1 725 | 5 | 4 | 7/2027 | |||||
18 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 2030 | 6 452 - 10 032 | 1 253 - 1 628 | 5 | 5 | 9/2027 | ||||||
19 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | Giraltovce | 124 mil. € | 2030 | 3 769 - 3 897 | 1 529 - 1 844 | 3 | 3 | 5/2028 | |||||
20 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 906 - 2 145 | 3 | 5 | 6/2029 | |||||||
21 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | Martin, Rakovo | 191 mil. € | 2030 | 14 233 - 18 874 | 3 025 - 3 385 | 3 | 3 | 11/2029 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
22 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | Široká, Jasenová, v mestskom variante tiež Kocmáľ (Mokraď) a Dolný Kubín stred | 129 mil. € | 2030 | 5 586 - 10 745 | 1 352 - 2 228 | 3 | 2 | 1/2030 | |||||
23 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | Stupava | 90 mil. € | 2030 | 32 968 | . . . | 9 787 | 5 | 5 | 1/2031 | ||||
24 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | Stupava | 107 mil. € | 2030 | 5 | 5 | 1/2031 | |||||||
25 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | Dargov | 418 mil. € | 2030 | 9 503 - 9 802 | 1 548 - 1 641 | 3 | 3 | 8/2031 | |||||
26 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | Michalovce | 162 mil. € | 2030 | 10 444 - 14 783 | 1 535 - 1 721 | 3 | 3 | 8/2031 | |||||
27 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | Sklené,
Ráztočno | 305 mil. € | 2030 | 3 | 3 | 2/2033 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
28 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 1 113 - 2 310 | 5 | 5 | ||||||||
29 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | Bešeňov, Čaka | 230 mil. € | 2040 | 2 156 - 6 890 | 607 - 1 070 | 5 | 5 | ||||||
30 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 2034 | 5 420 - 8 693 | 1 014 - 1 369 | 5 | 5 | |||||||
31 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | Svrčinovec, Svrčinovec - hranica | 54 mil. € | 2030 | 7 972 | 3 255 | 3 | 4 | ||||||
32 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | Kľačany, Lučenec Západ, Lučenec Východ | 367 mil. € | 2040 | 2 228 - 6 331 | 328 - 768 | 5 | 5 | ||||||
33 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | Šárovce, Demandice, Tupá, Šahy, Tešmák, Veľký Krtíš | 553 mil. € | 2040 | 1 065 - 4 239 | 215 - 1 012 | 5 | 5 | ||||||
503,1 km |
2 - 6 |
8 585 mil. € |
1 065 - 54 519 | 3,7 |
3,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku