✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||||
576,6 km |
2 - 6 |
8 033 m |
7 555 mil. € |
90,3 min. |
108,5 min. |
1 065 - 37 927 | 4,3 |
3,9 |
|||||||||||
1 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 4 | 2 218 m | 269 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 4 | 2 | 12/2017 | ||||||||
2 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 0 m | 191 mil. € | 4,5 min. | 6,7 min. | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 12/2011 | ||||||
3 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | 0 m | 155 mil. € | 16 268 | 4 | 3 | 4/2010 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||||
4 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 0 m | 227 mil. € | 4 | 4 | 12/2011 | |||||||||
5 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 0 m | 172 mil. € | 4 | 4 | 12/2011 | |||||||||
6 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 0 m | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 7/2018 | ||||||||
7 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 0 m | 211 mil. € | 13,1 min. | 14,6 min. | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 10/2006 | ||||||
8 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 0 m | 125 mil. € | 6,7 min. | 7,9 min. | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 11/2004 | ||||||
9 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 0 m | 100 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | 4/2010 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||||
10 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 0 m | 73 mil. € | 4,9 min. | 5,5 min. | 5 587 | 5 | 4 | 9/2009 | ||||||
11 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 0 m | 129 mil. € | 5,2 min. | 6,2 min. | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | 4/2016 | ||||||
12 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 385 m | 176 mil. € | 11,1 min. | 12,4 min. | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 2/2016 | ||||||
13 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 0 m | 133 mil. € | 5 | 5 | 8/2010 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||||
14 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 0 m | 117 mil. € | 8,8 min. | 9,9 min. | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 6/2016 | ||||||
15 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 0 m | 93 mil. € | 6,2 min. | 6,9 min. | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 9/2009 | ||||||
16 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 0 m | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 5/2019 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||||
17 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 0 m | 133 mil. € | 5,4 min. | 6,4 min. | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | |||||||
18 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 0 m | 101 mil. € | 3,8 min. | 4,2 min. | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | |||||||
19 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 0 m | 182 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | 4/2008 | ||||||||
20 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 0 m | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 4/2008 | ||||||||
21 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 1 880 m | 406 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | 4/2010 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||||
22 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 1 400 m | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | 4/2010 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||||
23 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 0 m | 94 mil. € | 6,1 min. | 6,5 min. | 7 211 | 4 | 2 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||||
24 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 0 m | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||||
25 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 0 m | 107 mil. € | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||||||
26 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 0 m | 139 mil. € | 7,1 min. | 10,4 min. | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | |||||||
27 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 0 m | 136 mil. € | 7,4 min. | 10,9 min. | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | |||||||
28 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 1 150 m | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | 10/2004 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, severo-južná časť úseku (od Ráztočna po Žiar nad Hronom) však má byť súčasťou posúdenia variantov Severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1 na severe Slovenska a hranicou s Maďarskom. | |||||||
29 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 0 m | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, nemá ešte štúdiu uskutočniteľnosti | ||||||||
30 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 0 m | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 12/2011 | ||||||||
31 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 0 m | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | 9/2010 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||||
32 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 0 m | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||||||
33 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 0 m | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | 2/2016 | ||||||||
34 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 0 m | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | 11/2018 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||||
35 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 0 m | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | 9/2015 | ||||||||
576,6 km |
2 - 6 |
8 033 m |
7 555 mil. € |
90,3 min. |
108,5 min. |
1 065 - 37 927 | 4,3 |
3,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku