✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
114,4 km |
2 - 8 |
2 711 mil. € |
8 248 - 62 652 | 1,3 |
1,0 |
11/2015 - 10/2021 |
||||||||||
1 | 12/2013 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 926 - 1 852 | 1 | 1 | 4/2009 | |||||||
2 | 12/2013 | 10,4 km | 4 | 11 493 - 12 436 | 733 - 804 | 1 | 1 | 11/2015 | ||||||||
3 | 1/2014 | 9,6 km | 2 | 8 248 - 13 434 | 626 - 997 | 2 | 1 | 10/2016 | ||||||||
4 | 8/2014 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 818 - 1 092 | 1 | 1 | 5/2017 | |||||||
5 | 7/2016 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 676 - 881 | 1 | 1 | 6/2016 | 7/2020 (0,0) | |||||||
6 | 7/2016 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 073 - 2 257 | 1 | 1 | 8/2017 | 10/2021 | ||||||
7 | 12/2017 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 800 | 1 | 1 | 11/2015 | 1/2021 (0,0) | ||||||
8 | 1. | 10/2021 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 603 - 2 996 | 2 | 1 | 10/2020 | ||||||
9 | 3. | 3/2022 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 4 281 | 1 | 1 | 5/2020 | |||||
10 | 7. | 2/2024 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 869 - 1 422 | 1 | 1 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
11 | 18. | 4/2025 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | 10/2023 | ||||||||
12 | 27. | 5/2026 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 738 - 1 705 | 1 | 1 | 5/2022 | 7/2025 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
13 | 34. - 36. | 6/2027 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 4 281 | 2 | 1 | 6/2025 | |||||
114,4 km |
2 - 8 |
2 711 mil. € |
8 248 - 62 652 | 1,3 |
1,0 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku