✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
2021 vs 2017)
| |||||||||||
114,4 km |
9,3 % |
2 - 8 |
2 711 mil. € |
2 562 mil. € |
8 248 - 62 652 | 1,3 |
1,0 |
2.62465753424658 - 6.9041095890411 |
11/2015 - 10/2021 |
|||||||||
1 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 0,0 % | 8 | Ivanka sever | 149 mil. € | 127 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 4,6 | ||||
2 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 0,0 % | 8 | Senec | 234 mil. € | 192 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 6,9 | ||||
3 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 13,3 % | 4 | Hubová, Likavka, Ivachnová | 341 mil. € | 288 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | |||||||
4 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 0,0 % | 4 | Dunajská Lužná | 70 mil. € | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
5 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 0,0 % | 4 | Košice-juh, Krásna, Hrašovík | 202 mil. € | 138 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 2,6 | |||||
6 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 0,0 % | 4 - 6 | Prievoz | 100 mil. € | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
7 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 0,0 % | 4 | 39 mil. € | 25 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||||
8 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 0,0 % | 2 | 12 mil. € | 10 mil. € | 2 | 1 | 5,0 | |||||||
9 | 12/2013 | R2 | 10,4 km | 0,0 % | 4 | 11 493 - 12 436 | 1 | 1 | 11/2015 | |||||||||
10 | 1/2014 | R2 | 9,6 km | 0,0 % | 2 | 8 248 - 13 434 | 2 | 1 | 10/2016 | |||||||||
11 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 64,2 % | 4 | Turany 2, Hubová | 1 235 mil. € | 1 158 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 4,5 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
12 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 0,0 % | 4 | 88 mil. € | 84 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 5/2017 | |||||||
13 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 0,0 % | 4 | Brodno, Kysucké Nové Mesto | 410 mil. € | 370 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 5,1 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
114,4 km |
9,3 % |
2 - 8 |
2 711 mil. € |
2 562 mil. € |
8 248 - 62 652 | 1,3 |
1,0 |
2.62465753424658 - 6.9041095890411 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku