✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
13 úsekov |
114,4 km |
2 - 8 |
2 711 mil. € |
1,3 |
1,0 |
1 - 34 |
11/2015 - 10/2021 |
3. - 7. | |||||||
1 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 218 mil. eur | 1 | 1 | 3 | |||||
2 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 183 mil. eur | 2 | 1 | 34 | |||||
3 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 1 | 1 | ||||||||
4 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
5 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 591 mil. € spolu s už už otvoreným úsekom D1 Budimír - Bidovce, s ktorým dokopy tvorí východný obchvat Košíc | 2 | 1 | 1 | |||||
6 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||||
7 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||||
8 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | 18 | ||||||
9 | 12/2013 | R2 | 10,4 km | 4 | 1 | 1 | 11/2015 | ||||||||
10 | 1/2014 | R2 | 9,6 km | 2 | 2 | 1 | 10/2016 | ||||||||
11 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 1 | 1 | 7 | 7. | |||||
12 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 1 | 1 | 5/2017 | |||||||
13 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 1 | 1 | 27 | 3. | |||||
13 úsekov |
114,4 km |
2 - 8 |
2 711 mil. € |
1,3 |
1,0 |
1 - 34 |
11/2015 - 10/2021 |
3. - 7. |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku