✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
||||||||
26 úsekov |
264,3 km |
2 - 6 |
4 911 mil. € |
2,2 |
2,0 |
6/2017 - po 2040 | ||||||
1 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 3 | 2 | 9/2032 (+5,6) | |||||
2 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 2 | 2 | 4/2018 | 12/2019 | ||||
3 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 2 | 2 | 3/2026 (+4,7) | |||||
4 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 2 | 2 | 7/2026 | 8/2036 (+7,9) | ||||
5 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | 10/2028 (+4,1) | |||||
6 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 4 | 2 | 8/2034 (+2,1) | |||||
7 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | ||||||
8 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | ||||||
9 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 2 | 2 | 7/2026 (+2,7) | |||||
10 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | ||||
11 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 2 | 2 | 12/2017 | 8/2029 (+3,8) | ||||
12 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 2 | 2 | 4/2022 | 10/2028 (+3,2) | ||||
13 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 2 | 2 | 2021 (+1,1) | |||||
14 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 3 | 2 | 8/2034 (+2,1) | |||||
15 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 1 | 2 | 11/2023 | 11/2030 (+6,4) | ||||
16 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 1 | 2 | 7/2021 (0,0) | |||||
17 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 4 | 2 | po 2040 (0,0) | |||||
18 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 2 | 2 | 12/2017 | 6/2030 (+3,7) | ||||
19 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 3 | 2 | 12/2029 (+5,4) | |||||
20 | D3 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 2 | 2 | 6/2017 | |||||
21 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 2 | 2 | 8/2022 (+2,2) | |||||
22 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 2 | 2 | 8/2026 (+5,1) | |||||
23 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám | 2 | 2 | 9/2024 | 7/2034 (+10,0) | |||
24 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 1 | 2 | 2021 (+0,5) | |||||
25 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 3 | 2 | 11/2030 (+5,2) | |||||
26 | D3 | 4,3 km | 4 | 269 mil. € | 4 | 2 | 12/2017 | |||||
26 úsekov |
264,3 km |
2 - 6 |
4 911 mil. € |
2,2 |
2,0 |
6/2017 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku