✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
odhad INEKO
| |||||||||||||
26 úsekov |
264,3 km |
6,2 % |
2 - 6 |
4 911 mil. € |
2 541 - 93 344 | 2,2 |
2,0 |
6/2017 - 2/2024 |
6/2017 - 10/2021 | ||||||||||
1 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 10,7 % | 2 | D3 Kysuce | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 2 | 2 | 6/2017 | 6/2017 | |||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 55,1 % | 4 | D1 sever | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 5/2007 | 2/2024 | ||||||
3 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 52,2 % | 4 | D3 Kysuce | 269 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 4 | 2 | 12/2017 | 12/2017 | ||||||
4 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 0,0 % | 4 - 6 | D4 juh-východ | 1 | 2 | 11/2015 | 11/2021 | |||||||||
5 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 0,0 % | 4 - 6 | D4 juh-východ | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 11/2015 | 11/2021 | |||||||
6 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 0,0 % | 4 | D1 východ | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 4/2011 | 12/2019 (0,0) | |||||||
7 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 0,0 % | 4 | D3 Kysuce | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2011 | 12/2020 (0,0) | |||||||
8 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 0,0 % | 4 | D1 východ | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 11/2013 | 10/2021 | |||||||
9 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 0,0 % | 4 | R2 stred | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 12/2017 | 11/2022 | |||||||
10 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 0,0 % | 2 | R3 sever (Orava) | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 2/2011 | 6/2023 | |||||||
11 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 0,0 % | 2 | R2 stred | 105 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | 12/2019 | |||||||
12 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 0,0 % | 2 | R3 juh | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 11/2021 | |||||||
13 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 0,0 % | 2 | R2 stred | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 3/2020 | |||||||
14 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 30,4 % | 2 | R2 východ | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 6/2018 | |||||||
15 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 0,0 % | 2 | R3 sever (Orava) | 77 mil. € | 2 | 2 | 1/2023 | ||||||||
16 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 3,0 % | 4 | R2 západ | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 9/2023 | |||||||
17 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 0,0 % | 4 | R4 stred | 105 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | 12/2023 | |||||||
18 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 14,8 % | 4 | D3 Kysuce | 179 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | 12/2021 | |||||||
19 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 0,0 % | 2 | R4 sever | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 6/2024 | |||||||
20 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 0,0 % | 6 | D1 západ | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 6/2024 | ||||||
21 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 0,0 % | 2 | R3 juh | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | 8/2026 | |||||||
22 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 0,0 % | 4 | R2 stred | 287 mil. € | Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 9/2028 | ||||||
23 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 0,0 % | 2 | R3 sever (Orava) | 94 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | 1/2029 | |||||||
24 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 0,0 % | 2 | R3 sever (Orava) | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | 1/2029 | |||||||
25 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 0,0 % | 4 | D1 východ | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | 8/2030 | |||||||
26 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 0,0 % | 2 | R3 stred (Turiec) | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | ||||||||
26 úsekov |
264,3 km |
6,2 % |
2 - 6 |
4 911 mil. € |
2 541 - 93 344 | 2,2 |
2,0 |
6/2017 - 2/2024 |
6/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku