✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
254,3 km |
2 - 4 |
5 422 mil. € |
22,6 mil. € |
3,0 |
3,0 |
7/2020 - 1/2021 | |||||||||
1 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 45,7 mil. € | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 1 675 - 2 070 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||
2 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 609 - 806 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||||
3 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 21,3 mil. € | 775 - 1 059 | 2 | 3 | 4/2010 | ||||
4 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 44,0 mil. € | 974 | 3 | 3 | 8/2013 | ||||
5 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 33,2 mil. € | 678 - 730 | 3 | 3 | |||||
6 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 17,8 mil. € | 383 - 425 | 2 | 3 | |||||
7 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 21,8 mil. € | 3 | 3 | 2/2020 | |||||
8 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 25,1 mil. € | 603 - 2 996 | 3 | 3 | 6/2014 | ||||
9 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 16,7 mil. € | 384 - 424 | 4 | 3 | |||||
10 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 11,4 mil. € | 207 | 3 | 3 | 1/2000 | ||||
11 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 13,6 mil. € | 911 - 1 315 | 3 | 3 | 9/2010 | ||||
12 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 16,2 mil. € | 426 | 4 | 3 | 4/2008 | ||||
13 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 8,8 mil. € | 217 - 330 | 4 | 3 | |||||
14 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 6,2 mil. € | 423 - 703 | 4 | 3 | 5/2019 | ||||
15 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 24,0 mil. € | 497 - 699 | 2 | 3 | 8/2006 | ||||
16 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 13,5 mil. € | 659 - 820 | 3 | 3 | |||||
17 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 41,7 mil. € | 917 - 967 | 1 | 3 | 5/2004 | |||||
18 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 29,3 mil. € | 1 496 - 1 758 | 1 | 3 | 5/2004 | ||||
19 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 16,6 mil. € | 240 - 264 | 3 | 3 | |||||
20 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | 155 mil. € | 38,8 mil. € | 893 | 4 | 3 | 4/2010 | ||||
21 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 21,7 mil. € | 623 | 4 | 3 | 4/2010 | ||||
22 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 52,7 mil. € | 575 - 1 052 | 3 | 3 | 4/2010 | ||||
23 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 8,8 mil. € | 70 - 361 | 4 | 3 | |||||
24 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 16,9 mil. € | 205 - 412 | 4 | 3 | |||||
25 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 16,3 mil. € | 177 - 189 | 4 | 3 | 4/2016 | ||||
26 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 19,7 mil. € | 146 - 252 | 4 | 3 | 4/2008 | ||||
254,3 km |
2 - 4 |
5 422 mil. € |
22,6 mil. € |
3,0 |
3,0 |
7/2020 - 1/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku