✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
5 - vysoko predražená, 1 - veľmi nízka
| |||||||||
283,3 km |
2 - 4 |
4 893 mil. € |
17,6 min. |
3 247 - 14 648 | 3,5 |
|||||||||
1 | 3/2020 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 2,6 min. | 8 780 - 11 203 | 3 | |||||||
2 | 14. - 15. | 10/2024 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | ||||||||
3 | 14. - 15. | 10/2024 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4 | ||||||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 1,1 min. | 12 862 | 3 | ||||||
5 | 24. | 12/2025 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 1,4 min. | 12 157 | 3 | ||||||
6 | 25. | 1/2026 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 3,3 min. | 14 176 - 14 186 | 2 | ||||||
7 | 26. | 4/2026 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 1,9 min. | 6 969 - 10 726 | 4 | ||||||
8 | 28. - 29. | 8/2026 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 2,3 min. | 6 412 - 8 112 | 4 | ||||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||||
10 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 0,1 min. | 5 587 | 5 | ||||||
11 | 39. - 40. | 3/2028 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | |||||||
12 | 41. | 9/2028 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 3,7 min. | 7 793 | 2 | ||||||
13 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 1,2 min. | 5 809 - 8 826 | 5 | ||||||
14 | 55. - 56. | 5/2031 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 7 784 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
15 | 55. - 56. | 5/2031 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
16 | 69. - 70. | 8/2034 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, severo-južná časť úseku (od Ráztočna po Žiar nad Hronom) však má byť súčasťou posúdenia variantov Severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1 na severe Slovenska a hranicou s Maďarskom. | ||||||
17 | 71. - 78. | po 2040 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 7 972 | 3 | |||||||
18 | 71. - 78. | po 2040 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
283,3 km |
2 - 4 |
4 893 mil. € |
17,6 min. |
3 247 - 14 648 | 3,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku