✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||
283,3 km |
2 - 4 |
36 450 m |
4 893 mil. € |
3 247 - 14 648 | 3,5 |
4,0 |
7/2024 - po 2040 |
||||||||||
1 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 2 553 m | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 2024 (+2,8) | |||||||
2 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 2 006 m | 227 mil. € | 4 | 4 | 4/2029 (+4,1) | |||||||
3 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 2 006 m | 172 mil. € | 4 | 4 | 4/2029 (+4,1) | |||||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 145 m | 59 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | 5/2024 | 10/2028 (+4,2) | |||||
5 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 1 462 m | 143 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | 1/2025 | 12/2028 (+4,3) | |||||
6 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 1 256 m | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 7/2022 | 1/2029 (+3,0) | ||||
7 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 2 594 m | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 7/2025 | 4/2028 (+4,8) | |||||
8 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 1 041 m | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 11/2025 | 8/2028 (+5,1) | |||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | 6/2033 (+3,3) | |||||||
10 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 397 m | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 11/2026 | 2/2031 (+4,1) | |||||
11 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 1 157 m | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 5/2027 | 3/2031 (+5,9) | |||||
12 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 2 549 m | 235 mil. € | 7 793 | 2 | 4 | 11/2027 | 9/2031 (+5,4) | |||||
13 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 768 m | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 4/2028 | 7/2032 (+5,3) | |||||
14 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 907 m | 406 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | 7/2030 | 5/2033 (+10,2) | |||||
15 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 1 752 m | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | 7/2030 | 5/2033 (+10,2) | |||||
16 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 2 587 m | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | 10/2033 | 8/2037 (+5,9) | |||||
17 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 944 m | 54 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | 3/2025 (0,0) | ||||||
18 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 12 326 m | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | po 2040 (+13,9) | ||||||
283,3 km |
2 - 4 |
36 450 m |
4 893 mil. € |
3 247 - 14 648 | 3,5 |
4,0 |
7/2024 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku