✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||||
18 úsekov |
283,3 km |
2 - 4 |
3 247 - 14 648 | 3,5 |
4,0 |
|||||||||||
1 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 8 780 - 11 203 | 57 - 108 | 3 | 4 | ||||||||
2 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 4 | 4 | |||||||||
3 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 4 | 4 | |||||||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 12 862 | 115 | 3 | 4 | |||||||
5 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 12 157 | 35 | 3 | 4 | |||||||
6 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 14 176 - 14 186 | 62 - 103 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | ||||||
7 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 6 969 - 10 726 | 44 - 143 | 4 | 4 | |||||||
8 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 6 412 - 8 112 | 66 - 121 | 4 | 4 | |||||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 3 | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | 7/2018 | |||||||
10 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 5 587 | 54 | 5 | 4 | |||||||
11 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 8 634 - 11 116 | 120 - 202 | 2 | 4 | |||||||
12 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 7 793 | 82 | 2 | 4 | |||||||
13 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 5 809 - 8 826 | 56 - 84 | 5 | 4 | |||||||
14 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 7 784 | 79 | 4 | 4 | |||||||
15 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 9 704 - 13 715 | 118 - 135 | 4 | 4 | |||||||
16 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 5 762 - 14 648 | 27 - 240 | 4 | 4 | 1/2023 | ||||||
17 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 7 972 | 67 | 3 | 4 | |||||||
18 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 3 247 - 11 434 | 45 - 182 | 4 | 4 | |||||||
18 úsekov |
283,3 km |
2 - 4 |
3 247 - 14 648 | 3,5 |
4,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku