✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
pôvodný zmluvný termín
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||
18 úsekov |
283,3 km |
2 - 4 |
16 013 m |
4 893 mil. € |
3,5 |
4,0 |
7/2024 - po 2040 |
|||||||||
1 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | DSP spracovaná na R 17,5/100, vyhlásená súťaž na zhotoviteľa stavby na R 24,5/100 | 0 m | 267 mil. € | 3 | 4 | 3/2024 | 2024 (+2,8) | |||||
2 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | R 11,5/120 | 0 m | 227 mil. € | 4 | 4 | 4/2029 (+4,1) | |||||
3 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | R 11,5/120 | 0 m | 172 mil. € | 4 | 4 | 4/2029 (+4,1) | |||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | R 24,5/120(100) | 0 m | 59 mil. € | 3 | 4 | 10/2028 (+4,2) | |||||
5 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | R 24,5/120(100) | 0 m | 143 mil. € | 3 | 4 | 12/2028 (+4,3) | |||||
6 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | D 24,5/80 (100) | 0 m | 309 mil. € | 2 | 4 | 1/2029 (+3,0) | |||||
7 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 0 m | 211 mil. € | 4 | 4 | 4/2028 (+4,8) | |||||
8 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | R 22,5/100, plánované v 1/2-profile | 0 m | 125 mil. € | 4 | 4 | 8/2028 (+5,1) | |||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | D 26,5/120 (tunel 2 x T 8,0/100) | 10 990 m | 772 mil. € | 3 | 4 | 6/2033 (+3,3) | |||||
10 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 0 m | 73 mil. € | 5 | 4 | 2/2031 (+4,1) | |||||
11 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | R 24,5/120(100), plánované v 1/2-profile | 0 m | 112 mil. € | 2 | 4 | 3/2031 (+5,9) | |||||
12 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 593 m | 235 mil. € | 2 | 4 | 9/2031 (+5,4) | |||||
13 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 0 m | 117 mil. € | 5 | 4 | 7/2032 (+5,3) | |||||
14 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | R 24,5/80 | 1 880 m | 406 mil. € | 4 | 4 | 5/2033 (+10,2) | |||||
15 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | R 24,5/80 | 1 400 m | 339 mil. € | 4 | 4 | 5/2033 (+10,2) | |||||
16 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | R 24,5/120(100), plánované v 1/2-profile | 1 150 m | 662 mil. € | 4 | 4 | 8/2037 (+5,9) | |||||
17 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | R 11,5/70 | 0 m | 54 mil. € | 3 | 4 | 3/2025 (0,0) | |||||
18 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 0 m | 611 mil. € | 4 | 4 | po 2040 (+13,9) | |||||
18 úsekov |
283,3 km |
2 - 4 |
16 013 m |
4 893 mil. € |
3,5 |
4,0 |
7/2024 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku