✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
319,9 km |
2 - 6 |
4 093 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,5 |
5,0 |
||||||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | ||||||||
2 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 1 253 - 1 628 | 5 | 5 | ||||||
3 | 8. - 9. | 3/2024 | 9,4 km | 4 | Holice s I/63, D. Streda s III/06325 | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 1 376 - 1 758 | 4 | 5 | |||||
4 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | Stupava | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 9 787 | 5 | 5 | ||||
5 | 16. - 17. | 12/2024 | 8,4 km | 4 | Mliečany s II/507, Dolný Bar | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 1 614 - 1 671 | 4 | 5 | |||||
6 | 32. - 33. | 12/2026 | 18,0 km | 2 | Moldava nad Bodvou, Šaca | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 1 815 - 1 961 | 3 | 5 | |||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 1 113 - 2 310 | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | |||||
8 | 57. - 58. | 6/2031 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 906 - 2 145 | 3 | 5 | ||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | Bešeňov, Čaka | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 607 - 1 070 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||
10 | 10. | 4/2024 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 1 288 | 3 | 5 | ||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 1 014 - 1 369 | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | |||||
12 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | Stupava | 107 mil. € | 5 | 5 | |||||||
13 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | Plešivec | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 1 146 - 1 203 | 5 | 5 | |||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | Kľačany, Lučenec Západ, Lučenec Východ | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 328 - 768 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | Šárovce, Demandice, Tupá, Šahy, Tešmák, Veľký Krtíš | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 215 - 1 012 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||
319,9 km |
2 - 6 |
4 093 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,5 |
5,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku