✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
33 úsekov |
603,2 km |
2 - 6 |
8 986 mil. € |
105,2 min. |
1 065 - 32 968 | 3,9 |
4,5 |
|||||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | žiadna | |||||||
2 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6,9 min. | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | žiadna | |||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5,5 min. | 5 587 | 5 | 4 | žiadna | |||||
4 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | žiadna | |||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | žiadna | ||||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | žiadna | ||||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | žiadna | ||||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | žiadna | |||||||
9 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 12,4 min. | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | žiadna | |||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | žiadna | ||||||
11 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 9,9 min. | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | žiadna | |||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | žiadna | ||||||
13 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | Územné konanie začaté od 7/2021. | |||||||
14 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 6,7 min. | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | žiadna | |||||
15 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | žiadna | ||||||
16 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | žiadna | ||||||
17 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 14,6 min. | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | žiadna | |||||
18 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | Územné konanie začaté od 9/2021. | ||||||
19 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | žiadna | ||||||
20 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 7,9 min. | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | žiadna | |||||
21 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | žiadna | |||||||
22 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | žiadna | ||||||
23 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | |||||||
24 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 6,5 min. | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | |||||||
25 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 4,6 min. | 12 157 | 3 | 4 | Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených. | |||||
26 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 12,7 min. | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | žiadna | |||||
27 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | žiadna | ||||||
28 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | žiadna | ||||||
29 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | žiadna | ||||||
30 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 1,8 min. | 12 862 | 3 | 4 | Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie. | |||||
31 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | žiadna | ||||||
32 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 7,6 min. | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | |||||
33 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 8,1 min. | 7 793 | 2 | 4 | žiadna | |||||
33 úsekov |
603,2 km |
2 - 6 |
8 986 mil. € |
105,2 min. |
1 065 - 32 968 | 3,9 |
4,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku