✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
>12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
skutočnosť podľa zmluvy
| ||||||||||
22 úsekov |
401,2 km |
2 - 6 |
5 675 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,5 |
2,6 |
10/2013 - 12/2017 |
5/2017 - 10/2021 | |||||||||
1 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 85 - 257 | 2 | 2 | 10/2013 | 6/2017 | ||||||
2 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 420 - 2 535 | 1 | 1 | 12/2013 | |||||||
3 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 3 167 - 3 233 | 2 | 3 | 1/2014 | 1/2021 (0,0) | ||||||
4 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 639 - 3 702 | 1 | 2 | 6/2014 | |||||||
5 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 4 | 269 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 2 998 - 3 233 | 4 | 2 | 6/2014 | 12/2017 | |||||
6 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 184 - 1 686 | 1 | 1 | 8/2014 | 5/2017 | ||||||
7 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 632 - 727 | 2 | 3 | 6/2016 | 7/2020 (0,0) | |||||||
8 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 6/2016 | ||||||||||
9 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 3 057 - 7 634 | 1 | 2 | 6/2016 | |||||||
10 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 516 - 667 | 1 | 1 | 6/2016 | 7/2020 (0,0) | |||||||
11 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 912 - 1 523 | 1 | 1 | 6/2016 | 10/2021 | ||||||
12 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 43 - 486 | 2 | 2 | 11/2016 | 12/2019 (0,0) | ||||||
13 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 2 643 - 3 222 | 1 | 2 | 12/2016 | 12/2020 (0,0) | ||||||
14 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 186 - 1 322 | 1 | 2 | 6/2017 | 10/2021 | ||||||
15 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 789 | 1 | 1 | 12/2017 | 1/2021 (0,0) | ||||||
16 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 358 - 1 118 | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | ||||||
17 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 143 - 281 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||||
18 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 947 - 1 015 | 4 | 2 | V zmysle záverov štúdie realizovateľnosti sa uvažuje s výstavbou úseku po roku 2040, existujúca - nedávno zmodernizovaná - cesta I/65 by dovtedy mala kapacitne vyhovovať | ||||||
19 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 41 - 376 | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | ||||||
20 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 78 - 216 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||||
21 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 466 - 998 | 4 | 4 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať po roku 2040 | ||||||
22 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 52 - 594 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||||
22 úsekov |
401,2 km |
2 - 6 |
5 675 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,5 |
2,6 |
10/2013 - 12/2017 |
5/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku