✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||||
36 úsekov |
364,6 km |
2 - 8 |
8 444 mil. € |
2 552 - 93 344 | 2,6 |
2,7 |
12/2019 - 10/2021 | |||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 449 - 869 | 1 | 1 | |||||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 786 - 949 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 598 - 1 181 | 1 | 2 | |||||||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 199 - 387 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 437 - 2 455 | 1 | 2 | |||||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 180 - 274 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 537 - 1 008 | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||||
9 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 35 - 280 | 2 | 2 | 4/2018 | 12/2019 (0,0) | |||||||
10 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 373 - 471 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||||
11 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 456 - 660 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||||
12 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 343 | 1 | 1 | 2/2015 | 1/2021 (0,0) | |||||||
13 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 422 - 799 | 1 | 1 | 2/2018 | |||||||
14 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 15 053 | 588 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 11/2023 | ||||||
15 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | 9/2020 | ||||||||
16 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 837 | 2 | 1 | |||||||
17 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 6 651 - 9 113 | 140 - 156 | 2 | 3 | 12/2017 | ||||||
18 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 3 407 - 3 769 | 95 - 124 | 2 | 2 | 12/2017 | ||||||
19 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 8 140 - 13 204 | 192 - 339 | 3 | 3 | |||||||
20 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 587 | 178 | 5 | 4 | |||||||
21 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 459 - 530 | 3 | 2 | |||||||
22 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 7,2 % (D1 -Nováky) | 8 634 - 11 116 | 240 - 422 | 2 | 4 | 11/2022 | ||||||
23 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 7,2 % (D1 -Nováky) | 7 793 | 393 | 2 | 4 | |||||||
24 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 2 552 - 2 737 | 77 - 169 | 4 | 3 | |||||||
25 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | -1,3 % (Zvolen-Šahy) | 9 492 - 10 279 | 170 - 254 | 3 | 2 | |||||||
26 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 189 - 6 389 | 153 - 173 | 5 | 5 | |||||||
27 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | 11/2024 | ||||||||
28 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 541 | 3 | 3 | 8/2026 | |||||||
29 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5,85 % (Včeláre - Šaca) | 5 809 - 8 826 | 226 - 259 | 5 | 4 | |||||||
30 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 6 452 - 10 032 | 212 - 272 | 5 | 5 | |||||||
31 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 5,8 % (Martin - Horná Štubňa) | 5 441 - 8 427 | 196 - 287 | 4 | 3 | 7/2020 | ||||||
32 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 5 814 - 7 518 | 127 - 169 | 4 | 3 | 12/2017 | ||||||
33 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 3 769 - 3 897 | 95 - 115 | 3 | 3 | 12/2017 | ||||||
34 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 3 782 - 6 302 | 102 - 192 | 4 | 3 | 12/2017 | ||||||
35 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 9,2 % (Púchov - hranica SR/ČR) | 7 234 | 142 | 4 | 3 | 9/2023 | ||||||
36 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 9,2 % (Púchov - hranica SR/ČR) | 2 561 - 5 054 | 105 - 136 | 4 | 3 | 9/2023 | ||||||
36 úsekov |
364,6 km |
2 - 8 |
8 444 mil. € |
2 552 - 93 344 | 2,6 |
2,7 |
12/2019 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku