✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||||
31 úsekov |
310,1 km |
2 - 8 |
6 794 mil. € |
167,5 mil. € |
3 166 - 93 344 | 2,0 |
2,5 |
12/2019 - 12/2030 |
12/2019 - 10/2021 |
|||||||||
1 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||||||
2 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 6,3 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 13,8 | 9/2025 (+4,6) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
3 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 (+0,3) | 10/2021 | ||||||||
4 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 2,6 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 14,4 | 7/2026 (+4,3) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
5 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 8,2 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 14,4 | 10/2024 (+2,6) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
6 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 6,3 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | ||||||||
7 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 6,0 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 20,4 | 1/2027 (+4,8) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
8 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 12,7 mil. € | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 2021 (+2,1) | 1/2021 (0,0) | |||||||
9 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 14,0 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 7/2021 (0,0) | 10/2021 | |||||||
10 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 19,0 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | ||||||||
11 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 23,4 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 24,0 | 12/2030 (+4,5) | ||||||
12 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 4,7 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 17,5 | 2023 (+2,0) | |||||||
13 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (–1,0) | 7/2020 (0,0) | |||||||||
14 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | 155 mil. € | 3,4 mil. € | 16 268 | 4 | 3 | 13,0 | 6/2026 (+3,5) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
15 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 4,8 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 2021 (+0,5) | 12/2020 (0,0) | |||||||
16 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 5,9 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 12,9 | 4/2026 (+3,7) | ||||||
17 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 3,2 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 22,0 | 2021 (+2,2) | 1/2021 (0,0) | ||||||
18 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (+0,0) | 7/2020 (0,0) | |||||||||
19 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 1,3 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | 25,0 | 4/2027 (+4,1) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | |||||
20 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 6,0 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 16,0 | 2024 (+2,8) | |||||||
21 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 4,4 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 16,0 | 2021 (+1,1) | |||||||
22 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 4,3 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 14,3 | 7/2026 (+2,7) | ||||||
23 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 0,9 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 16,9 | 5/2029 (+3,5) | ||||||
24 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 1,4 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 16,9 | 9/2028 (+3,5) | ||||||
25 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 6,0 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 12/2019 | 12/2019 (0,0) | |||||||
26 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 11,6 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 14,8 | 12/2029 (+5,4) | ||||||
27 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 3,0 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 21,9 | 8/2026 (+5,1) | ||||||
28 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 3,1 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | 21,9 | 3/2026 (+4,7) | ||||||
29 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 2,8 mil. € | 4 | 4 | 16,9 | 4/2029 (+4,1) | |||||||
30 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||||||||
31 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 2,1 mil. € | 4 | 4 | 16,9 | 4/2029 (+4,1) | |||||||
31 úsekov |
310,1 km |
2 - 8 |
6 794 mil. € |
167,5 mil. € |
3 166 - 93 344 | 2,0 |
2,5 |
12/2019 - 12/2030 |
12/2019 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku