✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
pozemky
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||||
41 úsekov |
412,2 km |
2 - 8 |
9 098 mil. € |
867,6 mil. € |
3 166 - 93 344 | 2,2 |
2,7 |
12/2019 - 6/2033 |
12/2019 - 10/2021 | |||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | Hubová, Likavka, Ivachnová | 341 mil. € | 22,9 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 12/2023 | |||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 14,7 mil. € | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 | 1/2021 (0,0) | |||||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | Lietavská Lúčka | 555 mil. € | 2,4 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 2/2024 | |||||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | Šamorín, Holice | 30,8 mil. € | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 | 7/2020 (0,0) | |||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | Čierna voda, Rača | 50,2 mil. € | 1 | 2 | 11/2021 | |||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | Jarovce, Rusovce, Ketelec, Rovinka, Ivanka západ, Ivanka sever | 179,5 mil. € | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 11/2021 | |||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | Dunajská Lužná | 25,1 mil. € | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 | 7/2020 (0,0) | |||||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | Prievoz | 70,3 mil. € | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | 10/2021 | ||||||
9 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | Budimír (Košice-Sever), Košické Olšany, Bidovce | 241 mil. € | 31,8 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 12/2019 | 12/2019 (0,0) | ||||||
10 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | Čadca Podzávoz, Čadca Bukov | 269 mil. € | 16,6 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 | 12/2020 (0,0) | ||||||
11 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | Prešov západ, Prešov juh | 434 mil. € | 43,9 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | 10/2021 | ||||||
12 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 10,3 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 | 1/2021 (0,0) | |||||||
13 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | Prešov - sever | 179 mil. € | 17,1 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 7/2023 | |||||||
14 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | Mýtna | 142 mil. € | 4,3 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 11/2022 | |||||||
15 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | Kapušany | 299 mil. € | 22,4 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 1/2027 | ||||||
16 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | Turany 2, Hubová | 1 235 mil. € | 19,1 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 12/2030 | ||||||
17 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | Holice s I/63, D. Streda s III/06325 | 191 mil. € | 31,9 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 9/2028 | ||||||
18 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 2,5 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | 4/2027 | |||||||
19 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | Zemné | 227 mil. € | 7,5 mil. € | 4 | 4 | 4/2029 | |||||||
20 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | Nové Zámky | 172 mil. € | 2,8 mil. € | 4 | 4 | 4/2029 | |||||||
21 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | Mliečany s II/507, Dolný Bar | 161 mil. € | 25,1 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 5/2029 | ||||||
22 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | Rožňava, Jablonov nad Turňou | 272 mil. € | 10,4 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 12/2029 | ||||||
23 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 0,8 mil. € | 2 | 1 | 1/2027 | ||||||||
24 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | Svidník sever | 94 mil. € | 2,1 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | 6/2027 | ||||||
25 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | Dlhá nad Oravou | 77 mil. € | 5,1 mil. € | 2 | 2 | 10/2028 | |||||||
26 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | Podbiel | 199 mil. € | 7,1 mil. € | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 10/2028 | ||||||
27 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | Trenčianske Mitice | 277 mil. € | 29,5 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 10/2028 | ||||||
28 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 8,7 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | 10/2028 | |||||||
29 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | Trenčín juh, Trenčianska Turná | 143 mil. € | 26,4 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | 12/2028 | ||||||
30 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | Krásno nad Kysucou | 309 mil. € | 15,4 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 1/2029 | |||||
31 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 9,3 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 4/2028 | |||||||
32 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | Brodno, Kysucké Nové Mesto | 410 mil. € | 18,4 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | 5/2029 | |||||
33 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | Lipníky | 105 mil. € | 8,5 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | 8/2029 | ||||||
34 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | Rimavská Sobota | 125 mil. € | 5,5 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 8/2028 | ||||||
35 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | križovatka D1 | 100 mil. € | 2,8 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | 10/2028 | ||||||
36 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 3,3 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 11/2030 | ||||||
37 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 2,9 mil. € | 3 | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | 6/2033 | |||||||
38 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | Moldava nad Bodvou, Šaca | 224 mil. € | 22,6 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | Rastúcu intenzitu dopravy medzi Moldavou a Košicami treba v prvom rade riešiť výrazným posilnením a zatraktívnením vlakového spojenia a nadväzujúcich autobusov. To sa dá aj na súčasnej infraštruktúre, iba lepším využívaním železničnej trate. | 12/2029 | |||||
39 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | Senec | 234 mil. € | 34,4 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 6/2030 | |||||
40 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | Kuková | 116 mil. € | 12,6 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | 6/2030 | ||||||
41 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | Okrúhle | 122 mil. € | 10,4 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 6/2030 | ||||||
41 úsekov |
412,2 km |
2 - 8 |
9 098 mil. € |
867,6 mil. € |
3 166 - 93 344 | 2,2 |
2,7 |
12/2019 - 6/2033 |
12/2019 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku