✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
||||||||||||
1 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 10,9 mil. € | 17,0 km | 9,5 min. | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | |||||
2 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 11,6 mil. € | 18,5 km | 8,0 min. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | |||||
3 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 2,6 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 100 % | 2023 (+2,0) | ||||||
4 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 0,5 mil. € | 13,6 km | 2,0 min. | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 100 % | 2021 (+1,1) | ||||
5 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 4,0 mil. € | 9,3 km | 0,5 min. | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 100 % | 2024 (+2,8) | ||||
6 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 0,2 mil. € | 5,5 km | 3,2 min. | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 100 % | 8/2022 (+2,2) | ||||
7 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 4,2 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 100 % | 10/2024 (+2,6) | ||||||
8 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 4,5 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 99 % | 9/2025 (+4,6) | |||||
9 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 7,9 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 98 % | 1/2027 (+4,8) | ||||||
9 úsekov |
87,8 km |
2 - 8 |
2 205 mil. € |
46,3 mil. € |
63,9 km |
23,2 min. |
8 780 - 62 652 | 1,6 |
2,1 |
7/2021 - 1/2027 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku