✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
odhad NDS
|
pozemky
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
|||||||||
1 | R1 | 8,1 km | 173 mil. € | 16,6 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 4/2026 (+3,7) | |||||
2 | D1 | 3,5 km | 149 mil. € | 11,1 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 9/2025 (+4,6) | ||||
3 | D1 | 14,9 km | 341 mil. € | 22,9 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | |||||
4 | R4 | 14,3 km | 202 mil. € | 52,0 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 10/2024 (+2,6) | |||||
5 | R2 | 6,8 km | 171 mil. € | 35,4 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 7/2026 (+4,3) | |||||
6 | R2 | 9,1 km | 267 mil. € | 2,5 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 2024 (+2,8) | |||||
7 | D1 | 13,5 km | 555 mil. € | 2,4 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | ||||
8 | R4 | 4,3 km | 179 mil. € | 17,1 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 2023 (+2,0) | |||||
9 | R4 | 10,2 km | 299 mil. € | 22,4 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 1/2027 (+4,8) | |||||
10 | R3 | 4,4 km | 70 mil. € | 5,7 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 8/2022 (+2,2) | |||||
10 úsekov |
89,2 km |
2 407 mil. € |
188,1 mil. € |
8 780 - 62 652 | 1,7 |
2,3 |
8/2022 - 1/2027 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku