✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
34 úsekov |
324,3 km |
8 454 mil. € |
2 552 - 62 652 | 2,8 |
2,9 |
||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 89 - 432 | 1 | 1 | |||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 133 - 458 | 1 | 2 | |||||||
3 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 213 - 312 | 1 | 3 | |||||||
4 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 57 - 108 | 3 | 4 | |||||||
5 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 230 - 281 | 2 | 2 | |||||||
6 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 90 - 464 | 2 | 1 | ||||||
7 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 530 | 1 | 1 | |||||
8 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 367 - 547 | 1 | 3 | ||||||
9 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 109 - 210 | 2 | 3 | ||||||
10 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 169 - 482 | 3 | 3 | ||||||
11 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 81 - 144 | 1 | 1 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
12 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 179 mil. € | 15 053 | 564 | 1 | 2 | ||||||
13 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 772 mil. € | 3 | 4 | ||||||||
14 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 530 | 2 | 1 | |||||
15 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 69 - 141 | 2 | 3 | ||||||
16 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 42 - 71 | 2 | 2 | ||||||
17 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 76 - 172 | 3 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
18 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 73 mil. € | 5 587 | 54 | 5 | 4 | ||||||
19 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 266 - 354 | 3 | 2 | |||||
20 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 120 - 202 | 2 | 4 | ||||||
21 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 235 mil. € | 7 793 | 82 | 2 | 4 | ||||||
22 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 21 - 33 | 4 | 3 | ||||||
23 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 112 - 134 | 3 | 2 | ||||||
24 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 49 - 72 | 5 | 5 | ||||||
25 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 133 mil. € | 5 | 5 | ||||||||
26 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 321 mil. € | 10 359 | 51 | 3 | 3 | ||||||
27 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 56 - 84 | 5 | 4 | ||||||
28 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 69 - 107 | 5 | 5 | ||||||
29 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 30 - 78 | 4 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
30 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 59 - 68 | 4 | 3 | ||||||
31 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 42 - 55 | 3 | 3 | ||||||
32 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 12 - 96 | 4 | 3 | ||||||
33 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 182 mil. € | 7 234 | 66 | 4 | 3 | ||||||
34 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 18 - 42 | 4 | 3 | ||||||
34 úsekov |
324,3 km |
8 454 mil. € |
2 552 - 62 652 | 2,8 |
2,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku